• Sydafrika

    Publicerad av muche på 14 september, 2009 vid 13:08

    Hej!

    Jag och min tjej ska åka till Kapstaden den 10:e-30:e December. (Hittade riktigt billiga biljetter med Lufthansa, t/r för 5700:-). Är det några mer som ska dit?
    Vore kul att ha några att åka med! Jag har inte bokat boende ännu. Är det någon som har plats över i något hus denna tid eller vet något bra boende man kan hyra för 2 personer?
    Det bästa är ju om man kan gå rakt ner på stranden i närheten av Big Bay eller den andra stranden som är längre in i viken…vad den nu heter.

    Hör gärna av er
    /Gustav

    imported_borje svarade 14 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • norrman

    Medlem
    15 september, 2009 vid 21:32

    jag har kollat på resor dit med.. Vad jag förstått så är spotsen ganska utspridda och bäst är att ha en hyrbli?

  • muche

    Medlem
    16 september, 2009 vid 05:36

    Ja, bil är ett måste! Sist jag var där bodde vi så man kunde gå rakt ner på stranden och köra, men man vill ändå kunna ta en sväng till Langebaan, handla mat, åka in till stan och sånt….

  • imported_borje

    Medlem
    17 september, 2009 vid 08:57

    Vi är ett vindsurfande par som hyrt en nice lägenhet vid havet. Har två platser. Kolla kite konfen så hittar du mitt inlägg. Hör av er om ni är intresserade.

    /Börje

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.