Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Sydafrika efter nyår, resesällskap, boende, bil, mm?

  • Sydafrika efter nyår, resesällskap, boende, bil, mm?

    Publicerad av mtomas på 2 oktober, 2010 vid 15:55

    Hej!

    Jag är grymt sugen att dra till Sydafrika och Kapstaden i slutet av året, eller precis i början av nästa år. Jag skulle vilja stanna mellan en och sex månader, beroende på ekonomi bland annat.

    Är det någon fler här på forumet som ska ner? Det skulle vara roligt att komma i kontakt i så fall! Jag är mycket intresserad av att dela boende och bil o s v.

    Är också intresserad av om ni har bokat biljetter och så vidare. Jag har precis börjat dra i det här och skulle bli jätteglad att få ta del av lite planer och tidigare erfarenheter.

    Jag vindsurfar för närvarande, men hade tänkt köra kite också. Jag är frilansande fotograf och intressen är bland annat skidåkning, snökite, dykning, mm. Det har blivit en hel del långresor på sistone också. För tillfället bor jag i Östersund och på sistone har jag mestadels surfat på Storsjön.

    Tomas

    mtomas svarade 13 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Sydafrika efter nyår, resesällskap, boende, bil, mm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.