Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydafrika i vinter!!

  • Sydafrika i vinter!!

    Publicerad av loco-locals på 15 september, 2006 vid 18:02

    Tjena! tänkte bara se vilka det är som är sugna på SA i vinter, och vilka som ev skulle vilja dela boende med mig:smirk: jag snarkar, går i sömnen, diskar inte och luktar illa! Men det hade varit jävligt bra och kul! PS åker den 16 dec

    xavier svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kelso

    Medlem
    15 september, 2006 vid 21:31

    Tja man!! Ja du är en pest att dela boende med 🙂 Har inte bestämt mig ännu. Hajarna lockar inte…..

  • robinthewater

    Medlem
    15 september, 2006 vid 21:43

    Säg som det är Kelso och skyll inte på hajarna: Du får inte ledigt för att Volvo Car Corporation har köpt din själ och du har ingen komp kvar. Själv åker jag till Sunset Beach dan innan julafton för att leka med The Great Whites…

    /Robert

  • kelso

    Medlem
    16 september, 2006 vid 09:39

    Tja Robert! Yep, nu var man såld…. aldrig!! Har redan snackat med Martin, tänker dra 6-8veckor. Hur länge drar du???
    Måste bli vind snart så vi kan rocka fiskebäck.

  • robinthewater

    Medlem
    16 september, 2006 vid 15:42

    6-8 veckor! Det kallas tjänstledighet. Du har en generös chef. Jag drar till Kapstaden 22 dagar i vinter men det kallas betald semester.

    Tisdag till torsdag ser bra ut för lite freestyle i Fiskebäck men man kan alltid hoppas på lite mer vind så att man kan träna lite barbordshopp i Varberg.

  • xavier

    Medlem
    18 september, 2006 vid 20:18

    Ok, boys. när tänker ni dra till SA? Blir sugen på att hänga med. 3 veckor ska man väl kunna klämma fram kring nyår.

    /Pablo

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydafrika i vinter!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.