Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sydafrika med habolocals 2011

  • aka_kalle

    Medlem
    18 april, 2011 vid 08:54
    suecocabron;652736 wrote:
    Superskön film!

    Vad heter tricket som någon kör 9.04 in i filmen och hur gör man? Svänger upp rejält med brädan i vind samtidigt som man hoppar??

    railey heter det, googla så finns det säkert massa guider hur man gör, lycka till!

  • wakenils

    Medlem
    18 april, 2011 vid 09:32

    när man ändå ska googla kan man ju stava det rätt… R A L E Y

  • aka_kalle

    Medlem
    18 april, 2011 vid 11:40
    WakeNils;652847 wrote:
    när man ändå ska googla kan man ju stava det rätt… R A L E Y

    bra ide, railey såg rätt nice ut med dock

  • regfellow

    Medlem
    18 april, 2011 vid 12:05

    räli betyder äkli pau skaunska

  • aka_kalle

    Medlem
    18 april, 2011 vid 12:39

    en riktigt räli räli
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=kgm8sFXodAg”]YouTube – Lono unhooked raily in Brazil[/ame]

  • wakenils

    Medlem
    18 april, 2011 vid 13:07

    lära skåningar att prata o skriva det är som att… hmm det är nog kört

  • suecocabron

    Medlem
    19 april, 2011 vid 19:40

    Najs!! Tack för tipsen!

    Nu ska det bara blåsa lite också… Hehe.

    Förresten, bästa kommentaren i filmen var klart “vad betyder kitesurfing för dig?”

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    19 april, 2011 vid 23:13

    oj va han poppa. riktigt räli räliy

  • rydstrom

    Medlem
    21 april, 2011 vid 04:40
    perl;652640 wrote:
    Sådärjan, tackar för tipset, biltema nästa (eller slakta nån gammal hojj…)

    /Per

    Ett annat tips att rekommendera är att besöka den lokala cykelhandlaren/reparatören och fråga om man kan få en punkterad cykelslang eller två, då spar man både pengar och miljön.

  • farbrorfraz

    Medlem
    21 april, 2011 vid 10:12

    Grym film! och TACK för en kite-rulle utan Dubstep!

    Å på biltema kan man hitta såna gummiband/spännbandmed krok. med lite meck och rörisolering har man en grym heelstrap. mina erfarenheter av cykelslang är att den lätt går sänder när man skruvat i den..

  • aka_kalle

    Medlem
    21 april, 2011 vid 10:24
    FarbrorFräz;653140 wrote:
    Grym film! och TACK för en kite-rulle utan Dubstep!

    Å på biltema kan man hitta såna gummiband/spännbandmed krok. med lite meck och rörisolering har man en grym heelstrap. mina erfarenheter av cykelslang är att den lätt går sänder när man skruvat i den..

    Tack!

    Hemligheten är att tejpa med silvertejp runt änden på slangen där du gör hålet, då har jag aldrig haft problem.

    MEN rekommenderar ingen att börja köra med cykelslang för när man väl lärt sig med de kan man inte längre köra utan haha

  • tropic

    Medlem
    21 april, 2011 vid 15:29
    AKA_KALLE;653142 wrote:
    Tack!

    Hemligheten är att tejpa med silvertejp runt änden på slangen där du gör hålet, då har jag aldrig haft problem.

    MEN rekommenderar ingen att börja köra med cykelslang för när man väl lärt sig med de kan man inte längre köra utan haha

    Word!

    Grattis till den mest underhållande kiterullen jag nånsin sett förresten! Det var en fett kul resa!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Sydafrika med habolocals 2011

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.