Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing T-shirt gav 4.000 pix på nolltid till kampanj

  • T-shirt gav 4.000 pix på nolltid till kampanj

    Publicerad av bertoft på 23 oktober, 2010 vid 13:36

    Howdy surfers,

    En polare kunde inte hålla sig utan designade en t-shirt:

    [IMG]http://www.surfzone.se/forum/picture.php?albumid=127&pictureid=895[/IMG]

    (Fattar inte hur man får in bilder…kan nån tipsa…bilden ligger ju i albumet och länken ligger ju där. Vad gör jag för fel?)

    Du köper den genom att joina oss på Facebook-gruppen “Fixa vindkraft på Svenska Högarna / Call For Wind Lovers”

    En bogus grej?


    Eftersom vi hyllar transparens kommer hela bokföringen i projektet läggas ut på Facebook. Och eftersom det redan är så många vänner i gruppen som känner mig, så är sannolikheten att jag skulle sticka med pengarna utan att du får en T-shirt lika med noll. Så korkad skulle inte ens jag vara. Jag vill gå på det grymmaste beachpartyt på Svenska Högarna sen fyren byggdes 1874 och därför verkar det smartare att bli kompis med folk än att luras. Trust is King!

    Om du är en av de där modiga som vågar-vägra-facebook så kan du maila mig och beställa en t-shirt på mail: bjorn (at) bertoft.com

    Best/BB

    m3lk3r svarade 13 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • m3lk3r

    Medlem
    23 oktober, 2010 vid 14:49

    En fin sak att göra, jag skulle dock inte köpt den tishan för 4 lakan 😉

    Nej bilderna vet jag inte heller, har också misslyckats med det så det ser så där oproffsigt ut tyvärr..

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing T-shirt gav 4.000 pix på nolltid till kampanj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.