Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Ta bort höger framsäte – lagligt?

• fastforward

Medlem
    9 maj, 2007 vid 16:41

Äh, efter många svordomar inser jag att den sista skruven som håller fast sätet inte kommer att ge med sig frivilligt. Eftersom jag inte orkar svetsa inne i bilen så ger jag upp den här idén.

• svenne

Medlem
    9 maj, 2007 vid 20:27

Tigersåg?

• fastforward

Medlem
    10 maj, 2007 vid 06:46

Problemet är ju att jag måste få bort hela skruven – det räcker inte med att såga bort huvudet. Annars kan jag inte sätta i en ny skruv sedan. Det känns inte helt stabilt att ha en bilstol fastsatt med 3 skruvar istället för 4.

• svenne

Medlem
    10 maj, 2007 vid 08:11

Men det är ju ett helt annat problem.
    Kom ner med bilen till garaget så ska vi tigersåga lite!

• fastforward

Medlem
    10 maj, 2007 vid 09:01

Hehe, tack för erbjudandet men jag har kommit på ett sätt att lasta nu som gör att jag inte behöver ta bort stolen i alla fall. Det är ändå avståndet mellan fotutrymme passagerare fram och bakruta som avgör.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA