Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ta i trä… Vind i STHLM ?

  • philippos

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 06:57

    Självklart ska du dra till Väddö, om du har möjligheten. Även om inte prognosen ser bäst ut för norra delen så kommer det ändå blåsa minst lika mycket på Väddö som på Värmdö eller någon annan inomskärsspot pga alla öar som ligger i vägen för inneskärgården. Väddö är otroligt vindsäkert och jag har seglat 5,3 varje gång jag varit där under denna säsongen (4ggr). Försök att hitta någon att samåka med. Det blir både roligare och billigare.

    Kulingvarning!!!

  • mtomas

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 14:10

    Kan Görvälnsbadet vara nåt i morgon? Nån som ska dit?

  • mrstral

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 18:05

    Vet du någon mer som ska dit?
    Kollade kartan nyss, det är hiskeligt långt bort ju! crazy.gif Måste fan ha någon att samåka med, annar har jga inte råd *s* Finns det något annat ställe närmare city du kan rekommendera om det bara blir jag som får stå för soppan…?

  • philippos

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 22:33

    Var bor du? Värtan har jag seglat en hel del på. Det är väl en av de bästa spotsen nära city. För mer info checka Gurras hemsida:
    http://www.junkshop.nu/gurra1978

  • philippos

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 22:39

    För övrigt kan jag berätta att Väddö bara funkade halvbra idag. Seglade 6,0 hela dagen på Salnö med blandad framgång. Dock inga bra vågor pga NO vind. Salnö är bättre vid N eller NV. Senare under eftermiddagen riggade folk om till 5,3. Vi drog vidare för att käka lite och åkte därefter till Mats väg för lite kvällssurf i solnedgången. cool.gif

  • mrstral

    Medlem
    13 augusti, 2004 vid 23:07

    Jag bor mitt i stan, men jag har bil, så det är inget problem egentligen att ta sig än hit eller dit. Det är bara plånboken (som är ovanligt tunn den här månaden!), som klagar…
    jag har som sagt aldrig surfat i Stockholm tidigare, så jag har som ingen aning confused.gif

  • pericson

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 06:54

    Vad händer??? confused.gif
    Finns det ngn chans för surf i S-holm idag?

  • pericson

    Medlem
    14 augusti, 2004 vid 06:58

    Om nordan har droppat tidigare än väntat och det vrider till sydväst, skulle Fituna funka då? confused.gif

    Har ngn annan ngt bättre tips?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ta i trä… Vind i STHLM ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.