Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TAAADAAA!!! KajTech.nu 3.0!

  • TAAADAAA!!! KajTech.nu 3.0!

    Publicerad av cortex på 1 december, 2008 vid 11:53

    Insåg just att jag missat att pimpa nya http://www.Kajtech.nu här på Steffo!

    My bad.

    Det tog iofs onödigt lång tid att få siten online men nu är det äntligen klart, komplett med ny design och nya loggor. :santa:

    Där hittar ni förutom info om Caution (http://www.caution.se) det senaste från Flysurfer.

    Bland annat information om den pheta Psycho4’an.

    p4_banner.jpg

    Dessutom finns Flysurfers nya dedikerade snowkite, Outlaw, nu också upplagd. Förutom att prestandan är suverän ser den även helt grym ut.

    outlaw.png

    Ta en titt på siten… det saknas ett par sidor men de kommer så snart jag får lite tid över.

    /Kaj(Tech)

    cortex svarade 15 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

    Medlem
    1 december, 2008 vid 11:59

    hehe you got the need to code!.. awesome

    Topbar menus are a little wonky in ff v3,0,4.. some have spaces between, some none.. I like the Skype gadget to see if you are online! faakin nice one mate..

  • johanw

    Medlem
    1 december, 2008 vid 16:52

    finns bara en 3,0 🙂

  • skotten

    Medlem
    1 december, 2008 vid 17:01

    hahaha den var bra, its only a matter of time before a picture gets posted of him…

  • cortex

    Medlem
    1 december, 2008 vid 22:28

    Ha ha, jo… det är iofs sant. Vi får väl hoppas att “den andra” 3.0’an snart uppgraderas en smula till. Är de inte dags att han blir iaf 3.1?

    Skotten, vad kör du för OS? Under OSX ser jag inte några problem med FF heller. Orkar inte kicka igång min XP/Vista-holk ikväll för att kolla med den heller. Har däremot kollat med den tidigare men jag kan ha gjort några små ändringar sedan dess.

    /Kaj

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TAAADAAA!!! KajTech.nu 3.0!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.