Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tack för hjälpen i Apel igår…………

  • Tack för hjälpen i Apel igår…………

    Publicerad av pelleparon på 24 februari, 2008 vid 11:21

    till den Kitare som släpade med sig mig mot brädan som drivit iväg. Strömmen var så stark att det inte gick att simma mot den och det började bli kallt att simma…………skönt att du tog dig tid och ork då det faktiskt började bli obehagligt.

    Per

    yann svarade 16 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • yann

    Medlem
    24 februari, 2008 vid 15:04

    Jasså det var det som hände. Var strömmen syd-nordlig eller blev det en riptide utåt? Det blir ju en himla massa vatten som ska komma ut ur viken när det går såna vågor.

    Det var Jezaja här på forumet hjälpte dig. Undrade änna va han hade för släptåg där ett tag 🙂

  • jezaja

    Medlem
    24 februari, 2008 vid 15:29

    Det var så lite, verkligen skönt att allt gick bra! Du stog ett tag och hämtade andan efteråt såg jag.

    Brukar åka runt alla som ligger i vattnet en stund och kolla så allt är okay, man blir lätt nerkyld nu på vintern.
    Detta är min tredje vindsurfindragning, beror nog på att jag brukar hålla till långt ut i vindsurfarnas “spår” 🙂

    /Oskar Edespong

  • yann

    Medlem
    24 februari, 2008 vid 15:46

    Bra jobbat, Aloha! Tack också för att du kom in och plockade ner mig. Var inte så sugen på att självlanda i den vinden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tack för hjälpen i Apel igår…………

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.