Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack för hjälpen i habo ljung 14/5!!!

  • Tack för hjälpen i habo ljung 14/5!!!

    Publicerad av labbe på 17 maj, 2010 vid 12:56

    Stort tack till dig som hjälpte mig att få in bräda & rigg när jag hade fått axeln ur led efter ett kastfall, och tack alla ni andra som stannade och frågade hur jag mådde/om jag behövde hjälp, tack tack //labbe

    hdtv svarade 13 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • snaffe

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 16:52

    Ett tips!

    Surfa inte på ett bra tag och ge axeln tid att läka och gör sjukgymnastik. Det gjorde inte jag, vilket ledde till att axeln hoppade ur led om och om igen.

    http://www.windsurflund.se

  • hdtv

    Medlem
    17 maj, 2010 vid 17:17
    labbe;612171 wrote:
    Stort tack till dig som hjälpte mig att få in bräda & rigg när jag hade fått axeln ur led efter ett kastfall, och tack alla ni andra som stannade och frågade hur jag mådde/om jag behövde hjälp, tack tack //labbe

    Det var så lite så, man skall hjälpas åt på vattnet!

    He ja de var en pärs att släpa på två utrusningar de där 300 metrarna. Hoppas att det går bra med din axel, såg inte trevligt ut igenom våtdräkten!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack för hjälpen i habo ljung 14/5!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.