Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack för testdagen Skidsport

  • Tack för testdagen Skidsport

    Publicerad av pataba på 17 juni, 2007 vid 14:55

    Jag vill tacka Skidsport för att de i år igen ordnade en testhelg av ett urval av deras produkter. Med det här meddelandet vill jag uppmuntra dem att fortsätta nästa år igen trots relativt dålig uppslutning. Helt enkelt skitkul att få testa bräda för bräda och jämföra skillnaderna. Kul också att jämföra de nya seglena mot sina egna gamla håvar.
    Gårdagen på Näsa Äng bjöd på segling med 6,5 – 9,0 kvm och solsken. Trots det var det inte alltför många som dök upp och testade. Jag rekommenderar verkligen att ni kommer nästa gång det blir tillfälle, ni missade något i går.

    / Från en som inte har någon annan anknytning till Skidsport annat än att jag bor 200 m från butiken.

    fastforward svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • gammel-ippa

    Medlem
    17 juni, 2007 vid 15:24

    Dom borde ha kommit till våran strand

  • calle

    Medlem
    17 juni, 2007 vid 15:27

    Jag vill oxå passa på att tacka för lånet av segel och bräda.
    Provade ett RS Slalom 9.2 och en Mistral SL 120, värsta värsting grejerna med andra ord, det var ju riktigt kul att plana omkring när jag antagligen hade stått mer eller mindre still med mina egna grejer. Förvånansvärt lättseglat var det oxå, inte så stort och jobbigt som jag trodde innan. Det är väl egentligen bara plånboken som gör att jag inte skaffar ett liknande kit efter att ha fått mersmak.
    / Calle S

  • fastforward

    Medlem
    17 juni, 2007 vid 16:14

    Jag hade kommit om det inte var för att jag sprang omkring i en skog och sköt färgbollar igår. Typiskt att vi planerade in svensexan just den dagen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack för testdagen Skidsport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.