Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack ÖWC för SM

  • s

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 12:26

    Och jag tackar Kenneth för fulspriten under lördagen. Den fick mig (nästan) på fall! laugh.gif

    /Staffan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 maj, 2004 vid 16:55

    erkänner det var jag… du höll på att göra magplask på alla!! Hoppas det gick bra! mitt knä e blått!!

  • s

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 08:54

    Ditt knä och min rygg går nog i samma nyans…. En fet gulblå blaffa! Hehehe… Men inte är jag ledsen för det. Det går över och det går att segla med.

    Har du kollat prognosen för Öland i helgen???? SOOOOL och sydvästliga vindar…. Bris eller????
    Om jag får sällskap i bussen så drar jag! Blir lite dyrt att åka 80 mil ensam. Om man åker vid 11-tiden från Göteborg så hinner man segla fredag-måndag. Fyra dagar, förhoppningsvis. Och frysa tre nätter… wink.gif

    Ändring: Nu när jag kollar igen så har inte alla samma prognos. Får väl hålla ett öga på det och se vad som händer. Jag har ju inte bokat något för helgen (som vissa andra gjort) utan är öppen för alla förslag på blåsiga resmål.

    /Staffan

  • poppo

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 11:16

    Kastat upp några videocaps från Grönhögen onsdagen innan SM på min hemsida Poppo Surfmag
    Visst var det onshore och snorkallt, men kul som f-n!
    Vansinnesdrag i 4,2 när übervinden kom…

    19.jpg

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tack ÖWC för SM

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.