Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Takoon i Sverige?
-
Svar till:
OK så du åker skidor i korridorer du? Vi andra skidåkare åker i couloirer på berg. Och jag kan garantera att du inte åkte brantare än jag. Nämn några ”korridorer” som du har åkte då, ”väggen” i sälen räknas inte
.. nää trodde inte det heller
[/ QUOTE ]
kommer du till WCL-partuyt i helgen ella?
-
Åt andra sidan så är dte ju kuuuuul så fortsätt föresten..
/Freddan
-
Svar till:
väggen körde jag när jag var 9år. baklänges, utan twintips.
ja hrm, asså har sen typ kört några stentuffa åk i Österrike på hrmm typ hemligt ställe där vill inte avslöja världens bästa åk men det är typ grymt brant
och stoora klippor.
har du säsongat tidigare då?
[/ QUOTE ]
Säsonga förra året i Chamonix, tilläggas bör att Chamonix hyser Europas största berg, Mont Blanc. Senast jag kollade ligger det INTE i Österrike, btw, senast jag kollade låg inga höga, branta berg i Österrike.
Svar till:
Däremot har jag hand om ett svenskt team, det finns kanske en o annan kite över när kitarna kommer i jan/feb nästa år…
[/ QUOTE ]
Jag är i alperna i jan, feb, kommer hem i maj men jag är JÄVLIGT sugen på en Takoon drake. Skicka gärna ett meddelande till mig här på steffo (inte i forumet eftersom jag kommer missa det mesta av de inläggen, kan inte vara på nätet så ofta) om du får in några så kan jag avgöra om jag vill ha den eller inte.
Svar till:
…om ni nu är så extrema så ni kört fortare och brantare än alla andra låt då er åkning tala för er själva istället för sitta här å verka stenhårda…
[/ QUOTE ]
Jag hade GÄRNA låtit min åkning talat för mig själv, men det är jävligt svårt när vi bor där vi gör och det inte är någon snö, Lund är det för din del va Mariachi/Gustav?
Svar till:
kommer du till WCL-partuyt i helgen ella?
[/ QUOTE ]
Nää jag har inte fått höra något!?!?
-
Det är ”Gold members only”
plus 1785 st andra brudar som inte behöver ha det
som sagt vi i Wcl:s värnar om tjejer
och vill gärna ha fler..Eh
till Sporten altså.. fler till sporten
-
Antar att jag är minst gold member. West Coast Local stämmer i vilket fall in jävligt bra. Är man välkommen?
-
fan PÄPE kom på freda FAN så kör vi till färdärvelse…
Logga in för att svara.