Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tänkte beställa från surfbaren.se Dela frakt?

  • Tänkte beställa från surfbaren.se Dela frakt?

    Publicerad av hellgren på 19 juni, 2007 vid 14:04

    Tjenare!

    Var lite sugen på att beställa en fena från surfbaren.se, verkar vara bra priser. Men sen insåg jag att frakten kommer dra upp det lite, så jag tänkte kolla om någon var intresserad av att dela. Helst då götegorgare 🙂

    Hade hoppats på att beställa idag så man kanske kan ha det innan helgen, får se om det går.

    Nån sugen?

    jeppepeppe svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • memark

    Medlem
    19 juni, 2007 vid 19:33

    Blir lite sugen på att köpa en billig fena för att testa lite. “150-300 kr i frakt”… Så mycket kan det väl inte kosta att skicka en/två fenor?

  • hellgren

    Medlem
    20 juni, 2007 vid 07:25

    Nej jag tycker inte heller det. Men fan 350 för en fena där som kostar 595 på surfbutiken.. Då blir man ju sugen 🙂

  • jomensaatt

    Medlem
    20 juni, 2007 vid 14:59

    jag har för mig att jag betalade 150 i frakt för två fenor därifrån.

  • hellgren

    Medlem
    20 juni, 2007 vid 21:30

    memark, vad säger du? Jag har inte beställt än.. då blir det typ 425 var.. Fortfarande en billig fena 🙂

    Ingen mer som ska va med?

  • jeppepeppe

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 08:51

    Hellgren, jag är intresserad av en fena! Hade tänkt mig en Freestyle 28cm! Bor iofs inte i Gbg men har vägarna förbi allt som oftast.

    Vad tror du om det?

  • hellgren

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 12:06

    För mig är det nemas problemas.. Ska vi beställa 3 då? Memark, jag och jeppepeppe?

  • jeppepeppe

    Medlem
    22 juni, 2007 vid 09:59

    Jag är på! Skicka ett PM eller mail till mig ang. betalning m.m.

    Riktigt bra att göra så här!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tänkte beställa från surfbaren.se Dela frakt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.