Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tänkte tillfället i akt…

  • pet

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 08:20

    Vafan!? “2.9 kg Rumpfgewicht”.

  • hugeo

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 08:29

    Deutschland uber alles…

  • fredde

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 15:44

    En flygande dörr??? E det nästa steg efter flygande sovsäckar????
    Tacksamm för alla svar!

    Från en man som gått vilse på Bauhaus.

  • flip

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 16:34

    HAHAHAH kolla in teamet…..Gert är het ju!

  • luuddee

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 16:37

    ja vill haa

  • fredde

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 16:39

    Förut har jag alltid köpt kärleksartiklar av gummi på Grottan i Malmö.
    Undrar vad man har mojängen till? Linda den runt för större njutning kanske?

    Tacksam för svar av en man som gått vilse i sexträsket!

  • sj0gren

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 16:43

    Smaskiga grejer.

  • niklas82

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 19:10

    hahahaha

  • rocco

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 20:48

    Gert är en liten tysk mys-farbror . grin.gif

  • cortex

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:09

    Ja du Hugo… du är allt en riktig lustig typ du. Om du ägnade lite mer tid åt att sköta ditt jobb och kränga EH (i stället för att göra patetiska påhopp på andra tillverkare och deras produkter) så kanske du t.o.m skulle kunna sälja ett par EH-kites utanför din lilla hang-around-klubb?
    grin.gif grin.gif

    Å som vanligt är det *garanterat* ingen av er andra som svarat på inlägget som provat FlyDoor eller hur? Det är en jäkligt skön lättvindsbräda…. som faktiskt sålt mycket bra även här i Sverige (dvs norr om hallandsåsen).
    Väldigt många LEI-åkare som köpt dem dessutom…. faktiskt fler LEI-åkare än foil-åkare som kör Flydoor just nu skulle jag tro.

    Jisses, det här forumet är verkligen på väg utför som en elefant på ett par telemarkskidor…

    /Kaj(Tech)

  • hugeo

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:11

    Svar till:


    Ja du Hugo… du är allt en riktig lustig typ du. Om du ägnade lite mer tid åt att sköta ditt jobb och kränga EH (i stället för att göra patetiska påhopp på andra tillverkare och deras produkter) så kanske du t.o.m skulle kunna sälja ett par EH-kites utanför din lilla hang-around-klubb?
    grin.gif grin.gif

    Å som vanligt är det *garanterat* ingen av er andra som svarat på inlägget som provat FlyDoor eller hur? Det är en jäkligt skön lättvindsbräda…. som faktiskt sålt mycket bra även här i Sverige (dvs norr om hallandsåsen).
    Väldigt många LEI-åkare som köpt dem dessutom…. faktiskt fler LEI-åkare än foil-åkare som kör Flydoor just nu skulle jag tro.

    Jisses, det här forumet är verkligen på väg utför som en elefant på ett par telemarkskidor…

    /Kaj(Tech)

    [/ QUOTE ]

    vaddå säljer du de där plankorna? blush.gif

  • cortex

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:21

    Som smör… (å som vanligt stämmer inte behoven överens mellan “fanken-det-blåser-jämt-skåne-land” och övriga vindfattiga sverige).

    /Kaj(Tech)

  • rambo_johnson

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:26

    Svar till:


    Som smör… (å som vanligt stämmer inte behoven överens mellan “fanken-det-blåser-jämt-skåne-land” och övriga vindfattiga sverige).

    /Kaj(Tech)

    [/ QUOTE ]

    haha, Kan tänka mig att MrMille har slått till på en?

  • fredde

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:28

    Har aldrig påstått att det är en dålig bräda!
    Spänn av och se det roliga i det hela…
    Kram på dig

  • cortex

    Medlem
    20 juli, 2005 vid 21:36

    Svar till:


    haha, Kan tänka mig att MrMille har slått till på en?

    [/ QUOTE ]

    Nope, inte vad jag vet. Han har inte köpt den av mig iaf, möjligtvis genom någon av mina ÅF’ar. Men jag tror inte det.

    BTW, tror att ni som har lite hårdare vindar skulle gilla Spleene S28 (det är Spleene som tillverkar FlyDoor, FlyAround och FlyRadical åt Flysurfer). Den är 128 x 36 cm och är garanterat en av de skönaste brädor jag testat. Påminner mycket om en Tablas i känslan. Den är dessutom jäkligt lätt.

    /Kaj(Tech)

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tänkte tillfället i akt…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.