Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tappad kamera i habo

  • Tappad kamera i habo

    Publicerad av emill på 11 juni, 2008 vid 07:41

    Min käre bror hittar inte sin kamera, en Olympus mju 790SW (har för mig den heter så, den är stöt och vattentålig)

    Sågs sist när jag la ner den i hans ytterfack på kitebagen igår 10/6 runt 19:30 vid gungställningen på gräset.

    Skall dra ner till habo snart så jag kommer spana av parkeringen och nere vid gungställningen.

    Tacksam om du hör av dig ifall du hittat den!

    Emil
    0705750178

    pjoter svarade 15 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • skotten

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 08:53

    haha he is not the first to loose one there, Danskeren lost his a few weeks back.

  • call3

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 09:55

    buhu…

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 13:15

    surt som fan!

    hoppas verkligen inte vi börar bli av med grejer i habo. har klarat oss så här långt utan nåt stulit, vad jag vet iaf. får hålla koll på varandras grejer.

  • call3

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 15:12

    Min käre bror Emil lyckades med att packa ner kameran så väl att jag inte hittade den.. i ett fack jag inte visste fanns :tongue:

    Så om ni behöver hjälp med att packa era grejjer säg till emil så packar han så bra att ni knappt hittar det sen!

    En bild från igår på min söte bror är väl nödvändigt så ni känner igen honom!

  • johanw

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 18:07

    @Call3 474231 wrote:

    Min käre bror Emil lyckades med att packa ner kameran så väl att jag inte hittade den.. i ett fack jag inte visste fanns :tongue:

    Så om ni behöver hjälp med att packa era grejjer säg till emil så packar han så bra att ni knappt hittar det sen!

    En bild från igår på min söte bror är väl nödvändigt så ni känner igen honom!

    fan va ni e lika… :tongue:

  • gh0st

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 18:33

    fan jag tänkte precis det. Ni får ha namnskyltar.

  • pjoter

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 22:03

    gött mos. såna killar är alltid bra att ha. Då tror jag vi har hittat killen som ska åka över bron å handla med sig olovliga substanser till nästa habo-fest.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tappad kamera i habo

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.