Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Taty Frans, Kiri Thode, Brian Talma m.fl besöker Onwater Lund

  • Taty Frans, Kiri Thode, Brian Talma m.fl besöker Onwater Lund

    Publicerad av skywalker på 2 maj, 2008 vid 14:22

    poster_bonaire.jpg

    Ett par av de bästa freestyleåkarna i världen tillsammans med bl.a Brian Talma och Ceasar Finies gästar Lund och Habo Ljung tisdagen den 6e och onsdagen den 7 maj. Taty Frans, Kiri Thode, Brian Talma, Elvis Martinus, Caesar Finies och Ruben Petrisie kommer tisdagen den 6/5 att besöka Onwaters butik i Lund mellan 17-20. Där får ni chansen att möta dem och prata vindsurfing hela kvällen och få tips av Brian som idag åker runt i världen och visar upp SUP. På onsdag kväll kommer vi till att ge oss ut till Habo Ljung för att ge dem en chans att visa vad de kan. Det kommer garanterat bjudas på riktigt bra freestyle. Skulle det inte blåsa kommer Caesar Finies att showa med lättvindsfreestyle där han snurrar segel som ni inte trodde var möjligt, så ett besök till Habo är det absolut värt, oavsett väderförhållande.

    hakman svarade 15 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • hakman

    Medlem
    3 maj, 2008 vid 08:26

    Whaaaaat the fuck? Detta är stort! Varför har inte detta informerats om tidigare?

  • skywalker

    Medlem
    3 maj, 2008 vid 09:26

    Finns en del anledningar till det, men vi gick ut med detta så fort vi fick det bekräftat. Kan bara beklaga detta och hoppas vi når så många som möjligt på så kort tid som möjligt.

  • bananen

    Medlem
    3 maj, 2008 vid 11:06

    Räkna med mig! Da Action man? Efter jag har träffat honom kan jag falla i hop, då finns det inget kvar att sträva efter!

  • stefan_gbg

    Medlem
    5 maj, 2008 vid 07:17

    @bananen 462576 wrote:

    Räkna med mig! Da Action man? Efter jag har träffat honom kan jag falla i hop, då finns det inget kvar att sträva efter!

    Försök hålla kvar honom tills vi kommer ner till dig i helgen. Locka med allt du kan, öl, öl, ….. kommer inte på något mer men du kan ju ialla fall försöka.

  • bananen

    Medlem
    6 maj, 2008 vid 20:44

    Jag tar med grillen, ungar och hela faderullan imorgon till Habo. Nån mer som kommer ner och solar även om det inte blir nån vind?

  • tropic

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 08:25

    Får ni nån vind?

  • badjanne

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 08:39

    Var på On Waters butik och träffade dom igår
    Häftiga killar som ni absolut måste träffa.
    Tyvärr sticker dom till Danmark imorgon.
    Det är visst någon tävling där.
    Därefter skall dom till Finland så Ståckhålmarna kan ta fäjan över för att träffa dom.

  • hakman

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 09:57

    Tonky var inte med eller?
    I så fall vill jag bara göra er uppmärksamma på att ni har missat något…

  • clocknose

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 11:42

    Han kanske rökade på. Tyvärr var det allmänt känt på Bonaire i vintras att han hade lite drogproblem. Synd på sådan talang för visst är han grym.

  • adde

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 11:57

    Tonky kör inte Starboard.

  • el_duderino

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 12:32

    @adde 463576 wrote:

    Tonky kör inte Starboard.

    Inte Ruben heller

  • schmitz

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 13:47

    hmm.. är det värt att åke till habo för att se surf i 2 m/s? Någon av er som ska dit?

  • bladh

    Medlem
    7 maj, 2008 vid 19:59

    Inte så mkt vind, men snurra segel kan dom! 🙂

    Bonaire_i_Habo_16_small.jpg

    Bonaire_i_Habo_18_small.jpg

    Bonaire_i_Habo_35_small.jpg

    Bonaire_i_Habo_31_small.jpg

    Bonaire_i_Habo_43_small.jpg

  • hakman

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 07:34

    @adde 463576 wrote:

    Tonky kör inte Starboard.

    Elvis marknadsför inte bara Starboard, han jobbar med att promota Bonaire internationellt.

    Eftersom Tonky är en av frontfigurerna på Bonaires freestylescen -och med tanke på att han sade att han skulle det – var det konstigt att han inte följde med.

  • hakman

    Medlem
    8 maj, 2008 vid 07:37

    @Clocknose 463573 wrote:

    Han kanske rökade på. Tyvärr var det allmänt känt på Bonaire i vintras att han hade lite drogproblem. Synd på sådan talang för visst är han grym.

    Han är långt bättre än förra året. Han satte allt nytt och seglade sjukt mycket i början av året, lite av en nysatsning för årets PWA-tour. Att han gör t.ex. culos och konos med sin egen stil, vilken är den cleanaste i världen just nu enligt mig, är en anledning till att han har chans att vinna i år. Det finns många som gör manövrarna, men inte på det sättet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Taty Frans, Kiri Thode, Brian Talma m.fl besöker Onwater Lund

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.