Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Taty, Kiri m.m Gislövshammar idag

  • Taty, Kiri m.m Gislövshammar idag

    Publicerad av lolve på 12 maj, 2008 vid 17:58

    Helt sjukt när jag kommer upp till torget och ser dels att det blåser och att Taty och Kiri är där!! rigga upp 5.0 och 99 flare. sen ut:).
    sjukt inspererande att segla med dem!! dessutom satte jag Spock och Spock 540 på andra bogen för första gången:D. + ett par snygga frontloops med:) Fy fan vad jag är GLAD:D

    /love S-89

    lars_k svarade 16 år sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • tropic

    Medlem
    12 maj, 2008 vid 20:21

    Vilken dag. Grattis!

  • lars_k

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 06:23

    Ja, helt klart ball att se Taty och kidsen tricka i vågorna. Gislövs var riktigt najs igår!

  • robin

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 06:42

    Finns det bilder? Hur tokbra var de?

  • philip

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 09:13

    5.3, Side On och 1-1.5m vågor. +8 i Luften och +10 i vattnet.

  • basse

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 12:00

    @Robin 465070 wrote:

    Finns det bilder? Hur tokbra var de?

    Jag lägger ut lite så snart jag fått ordning på dem. Satte mig 10 minuter när jag gått upp. Fick inte skitmycket action men lite skall det nog vara med.

    Visst körde Bonair-kidsen bra men jag tycker det är roligare att se Living in action. Jag fick knapp till några bakåtförsök alls medan han laddade på fina höga rackare på var och varannan repa kändes det som.

    Kul kul!

  • svenne

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 12:50

    Från 27 grader i söndags till 9,5 igår. Hoppas de upplever Sverigeväder som exotiskt… 😉

  • lars_k

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 13:04

    De körde barfota, utan handskar och huva. Verkade lika glada för det, trots endast 8 grader i luften. Vattnet kan inte varit mkt varmare heller…

  • basse

    Medlem
    13 maj, 2008 vid 18:53

    Living drar på en finfin bakåt precis när jag satte mig för att fota…. lite mörka bilder allihopa. Klockan var väl kring 20:22….

  • lars_k

    Medlem
    14 maj, 2008 vid 09:23

    Najs bakåtsekvens Basse! Sjuk höjd Living fick med tanke på förhållandena.
    Hittade några (kassa) bilder på Bonaire-kidsen på dansk-forumet:
    http://www.riders.dk/Default.aspx?ID=72&M=News&PID=495&NewsID=3695

  • aronh

    Medlem
    14 maj, 2008 vid 13:37

    Vad dåliga alla är på att ta med sig kameran och ta kort när vi får fint besök. Bättring på det tycker jag.

  • tdk

    Medlem
    15 maj, 2008 vid 17:05

    @Aronh 465432 wrote:

    Vad dåliga alla är på att ta med sig kameran och ta kort när vi får fint besök. Bättring på det tycker jag.

    Hallå eller?! Va glad att det kommer upp bilder över huvudtaget. Det är ju trots allt så att när det väl blåser, så har man ju lite annat att göra än att stå med en kamera i handen..

  • aronh

    Medlem
    15 maj, 2008 vid 18:49

    @TDK 465703 wrote:

    Hallå eller?! Va glad att det kommer upp bilder över huvudtaget. Det är ju trots allt så att när det väl blåser, så har man ju lite annat att göra än att stå med en kamera i handen..

    Jo det är ju sant, men jag menar inte att man ska stå flera timmar på stranden och ta kort. Tycker självklart det är kul med de bilder som kommer upp.

  • lars_k

    Medlem
    15 maj, 2008 vid 19:15

    Hade kameran med mej men inte en tanke på att avbryta surfet för att sätta mej och fota. Hade det varit Robby Naish på Gislövs så hade det varit en annan femma. Men några halvberömda freestyle-kids? Nä.
    😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Taty, Kiri m.m Gislövshammar idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.