Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tävlingskalender TungSurf, Gävle

• markram

Member
    17 mars, 2003 at 14:34

SLALOM IS BACK!!! laugh.gif

• anonym-anvandare

Member
    17 mars, 2003 at 14:38

Bra där Farsan!
    Ska nog palla mig upp till fristajlän, så att jag ska, ska jag. Hur har ni det i Gefle? Ligger isen meter tjock?
    Vi drar till GC om 2 veckor.
    Ha de/ Pär

• imported_macts

Member
    18 mars, 2003 at 09:12

Hallå där unge man!

Schäferbringa skvallrade att ni skulle åka till Grankan…lite avis må jag säga!
    Nästan isfritt nu i Brädviken, ligger ca 10 m isremsa kvar längst inne vid stranden. Lite mer värme och vind ska nog fixa bort det fort. Inte långt kvar till premiär….

Höres!

• surferic

Member
    18 mars, 2003 at 14:33

Nästan isfritt!!! Fanken va´gutt! Efter en månad i Åre så ska jag i helgen “hem” och hämta bussen. Kanske läge för Sverigepremiär…

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tävlingskalender TungSurf, Gävle

You must be logged in to create new discussions.