Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Teaser SAW bilder abay 17/3

  • Teaser SAW bilder abay 17/3

    Publicerad av robrox på 17 mars, 2009 vid 20:16

    Här kommer 2 bilder från abay idag. Fler kommer på siten senare.
    Inga höjdarbilder men det var så länge sen så det skiter jag i 🙂

    Have fun

    johnk svarade 15 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • hugeo

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 23:02

    man kanske skulle stanna i värmen lite till…

  • above_the_law

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 06:16
    HugeO;535495 wrote:
    man kanske skulle stanna i värmen lite till…

    Ja, gör det…
    Mer plats på vattnet:wink: , till oss med varma dräkter och reseförhinder p g a taskig ekonomi och kids!

  • robrox

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 07:31

    Nu finns gårdagens bilder på SAW. Som sagt inte super coolt men kika gärna ändå. Ligger under KITE fliken i menyn.

    NICCO på söndag kommer jag paddla och kanske ta en våg om det är några så masa dig ner till Varberg så ska du få dina bilder.

  • peda

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 09:07

    Snygga bilder.
    Bådar gott inför värmen…

    //peter

  • above_the_law

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 09:11
    RobRox;535450 wrote:
    Här kommer 2 bilder från abay idag. Fler kommer på siten senare.
    Inga höjdarbilder men det var så länge sen så det skiter jag i 🙂

    Have fun

    Bild 12 och 13 blev ju helt klart sköna!
    Johan Sourra?
    Mer sånt:-)

  • robrox

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 10:20

    @above_the_law 535548 wrote:

    Bild 12 och 13 blev ju helt klart sköna!
    Johan Sourra?
    Mer sånt:-)

    Tack jo jau jag e inte helt nöjd, ganska hårt croppade. Fan kan inte alla bara skramla ihop till ett 400mm f2,8 till mig så kan jag fota er var ni än kör 😉

    jepp tror det är Johan

    Ses i helgen.

  • sourra

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 11:24

    Det är – hör och häpna – Mathieu som kör twintipen. Jag levererade inte nån vidare kvalitetsåkning alls igår.

  • above_the_law

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 17:09
    sourra;535587 wrote:
    Det är – hör och häpna – Mathieu som kör twintipen. Jag levererade inte nån vidare kvalitetsåkning alls igår.

    Det var som fn!!!
    Förvånad eftersom vågorna ändå var rätt ok…men glad att se att även Mat insett att omväxling förnöjer;-)!

    Har du läst mitt pm till dig Johan?

  • sourra

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 22:57

    Yah mahn! Du har svar i din inbox. Peace!

  • _sofia_

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 13:33

    Robrox va de dej jag snackade med på stranden?

  • above_the_law

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 15:50
    _Sofia_;535809 wrote:
    Robrox va de dej jag snackade med på stranden?

    …Om du menar ang vilken storlek som passade, så var det mig du snackade med Sofia…
    Visst var det väl lagom med 7,5:an? Annars kunde det nog ha varit problem att få tillräcklig power för att höjda in igen…

    Gott ute vid bryten vid södra udden längst ut vid grundet du:-)!
    Såg härliga leenden på både Yann, Nic och dig i motljuset när jag höjdade ut för att ta nästa vågset. Du smackade på bra, men var det inte läge för vågbrädan egentligen tycker du?!
    Synd bara att det blev lite för mycket nord ett tag…

    Hörde av Nic att du körde i rätt tunn och inte helt tät dräkt. Imponerande, men börjar det inte bli dags att hitta en bra lösning med lite dräktspons så att vi slipper oroa oss för att du ska bli kall om det t ex går en lina där ute eller nåt…:-)?

    Rock on!

  • kvabbso

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 19:47

    Jag fegade ut, men hade jag vetat att Mr. sourra var ute så hade jag nog doppat mig.

  • _sofia_

    Medlem
    22 mars, 2009 vid 11:32
    above_the_law;535828 wrote:
    …Om du menar ang vilken storlek som passade, så var det mig du snackade med Sofia…
    Visst var det väl lagom med 7,5:an? Annars kunde det nog ha varit problem att få tillräcklig power för att höjda in igen…

    Gott ute vid bryten vid södra udden längst ut vid grundet du:-)!
    Såg härliga leenden på både Yann, Nic och dig i motljuset när jag höjdade ut för att ta nästa vågset. Du smackade på bra, men var det inte läge för vågbrädan egentligen tycker du?!
    Synd bara att det blev lite för mycket nord ett tag…

    Hörde av Nic att du körde i rätt tunn och inte helt tät dräkt. Imponerande, men börjar det inte bli dags att hitta en bra lösning med lite dräktspons så att vi slipper oroa oss för att du ska bli kall om det t ex går en lina där ute eller nåt…:-)?

    Rock on!

    Nae de va ngn snubbe i svarta kläder som stod länge ute på bryggan. Nicco dej känner ja ju igen 😉 Det va mycket lagom me 7.5an ah ja blev lit nojig där om vinden hade droppat när de va så nord ah ta sig in när vi va så långt ut, men gick ju fint fint 🙂

    Jo de va skoj där ute att alla följde på men ja väntar med vågisen tills de blir lit varmare i vattnet, kör ju som sagt me en 5/3 som e trasig i ärmen så va himla skakis där i slutet av kylan. Har även en 5mm väst oxå med huva som ja hoppas slippa snart. Hade gärna investerat i en ny dräkt men nu kommer varmare tider och nästa vinter kommer jag inte vara trogen den svenska kylan, då sticker ja jorden runt bara för surfets skull ser det ut som 😀

  • johnk

    Medlem
    27 mars, 2009 vid 09:45

    @HugeO 535495 wrote:

    man kanske skulle stanna i värmen lite till…

    säger detsamma. rätt gott ändå att vågsurfa 3-4 ggr i veckan, värma sig i solen, käka lite mexikanskt med corona och titta på strandhänget….
    synd bara att det ska blåsa så sällan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Teaser SAW bilder abay 17/3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.