Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tekknosport äger

  • Tekknosport äger

    Publicerad av andersbq på 23 april, 2008 vid 19:53

    Säga vad man vill om tyska webbhandlare, men va glad jag blev när jag öppnade paketet med weedfenor igår och så såg att dom hade lagt med två flaskor med Jägermeister! Dom var inte så stora, men det är ändå tanken som räknas. Mer sånt! http://www.ttproject.com/ttp/

    adde svarade 16 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • perrapops

    Medlem
    23 april, 2008 vid 20:08

    Köpten en tekknosport freerace fena i förrgår och kan inte annat än att hålla med, vilken jäkla fena, fick dock ingen jäger.!;(

  • ola-h

    Medlem
    23 april, 2008 vid 20:22

    Tekknosport jäger…

    …skulle väl rubiken vara?

  • getwet

    Medlem
    24 april, 2008 vid 08:25

    Ehh…skrev du att du var sjuk eller när du beställde. Jäger brukades väl som “läkemedel” förr i tiden.

  • drakglenn

    Medlem
    24 april, 2008 vid 08:59

    Hello… Eh HOST HOST HOST, yes hello AAATJOOOOO!!!!!eh Snörvel!!! I want to order………..:wink:

    //Glenn

  • oscar

    Medlem
    24 april, 2008 vid 09:18

    Tull tull smuggelsprit…dom hittar alltid vägar in i landet. Undrar om det dyker upp nåt colombianskt brädmärke med skumkärna av packat pulver snart… 🙂

  • adde

    Medlem
    24 april, 2008 vid 09:47

    Fan Anders; weed och Jäger! Jackpot!

  • oaxen

    Medlem
    24 april, 2008 vid 09:56

    @Oscar 460559 wrote:

    Tull tull smuggelsprit…dom hittar alltid vägar in i landet. Undrar om det dyker upp nåt colombianskt brädmärke med skumkärna av packat pulver snart… 🙂

    Ehh…

    Jag tror att man gjorde sådana brädor redan i slutet av 80-talet. Problemet var bara att de var vääääldigt tunga, av förklarliga skäl.

  • rasmus_w

    Medlem
    24 april, 2008 vid 13:12

    Haha. Tullaren var surfare och undrade varför en 90 liters (?) bräda vägde 30 kilo. Eller, det var 30 kilo pulver i den så antagligen vägde den ännu mer.

  • swe-496

    Medlem
    24 april, 2008 vid 14:28

    HAhaha.. Bilade till St:Petersburg en gång i början på 90-talet ( 92 el 93).
    Vägen dit var inga problem, men när vi skulle hem igen så blev det ett längre stopp vid Finska gränsstationen. Det tyckte min slalombräda så misstänkt ut och ville röntga den. Den hade några lagningar. De trodde säkert att den var fylld med narkotika.

  • andersbq

    Medlem
    24 april, 2008 vid 14:58

    @SWE 496 460628 wrote:

    HAhaha.. Bilade till St:Petersburg en gång i början på 90-talet ( 92 el 93).
    Vägen dit var inga problem, men när vi skulle hem igen så blev det ett längre stopp vid Finska gränsstationen. Det tyckte min slalombräda så misstänkt ut och ville röntga den. Den hade några lagningar. De trodde säkert att den var fylld med narkotika.

    Du har ju en hel del snö på din profilbild så man kan ju med fog misstänka något.

  • rooster

    Medlem
    24 april, 2008 vid 16:14

    @andersbq 460633 wrote:

    Du har ju en hel del snö på din profilbild så man kan ju med fog misstänka något.

    En riktig puderbräda, eller haschplanka…

  • swe-496

    Medlem
    24 april, 2008 vid 16:25

    @andersbq 460633 wrote:

    Du har ju en hel del snö på din profilbild så man kan ju med fog misstänka något.

    Hahaha.. Fan Anders, du har ju en riktigt bra humor;).
    Snö är mitt andra element*S*

  • johanc

    Medlem
    25 april, 2008 vid 11:28

    @Rasmus_W 460609 wrote:

    Haha. Tullaren var surfare och undrade varför en 90 liters (?) bräda vägde 30 kilo. Eller, det var 30 kilo pulver i den så antagligen vägde den ännu mer.

    Är det en klintbergare eller har det verkligen hänt?

    Undrar

    JOhanC

  • oaxen

    Medlem
    25 april, 2008 vid 13:22

    Nae, det tror jag inte. Jag är rätt säker på att jag för många år sedan läste om ett misslyckat smuggelförsök. Tror det var i Tyskland.

  • planing

    Medlem
    25 april, 2008 vid 14:55

    Detta kommer upp när man trycker på “shipping cost” för simmersegel.
    This website contains useful price- and productinformation for private customers. Orders have to be placed with authorised dealers. No shipping to private customers.

    Kan man beställa därifrån ändå?
    /Planing

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tekknosport äger

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.