Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TEST av Hadlows wakeboard 138x 43

  • regfellow

    Medlem
    2 augusti, 2012 vid 16:59
  • mericsson

    Medlem
    2 augusti, 2012 vid 21:43

    Ska du ha den till kite..?
    Kolla gärna på Tablas the Coax. Sjukt skön bräda som jag fått demoköra via Southsurf.se. Körde både kite och kabelpark. Googla så hittar du en recension.

  • lima-ko

    Medlem
    2 augusti, 2012 vid 22:49
    Plattvatten;694533 wrote:
    Ngn som demo visar denna eller saljer. Eller ngn liknande board?

    Förmodligen Kitestoked.se eftersom jag har för mig att det är de som tar in Flexifoil i Sverige.

    Annars är Tona Pop jäkligt fin om du vill köra kite, kabel och till och med bakom båt. I Svensk butik till högst förmånligt pris.

  • above_the_law

    Medlem
    6 augusti, 2012 vid 08:42

    Ja, kolla med Stefan & Anna på http://www.kitestoked.se.
    Vet att de tänkt ta in en demo i a f, men den kostar rätt mycket kulor så de är nog lite försiktiga med att ta hem något större antal till Svedala. Hört mycket gott om den i övrigt dock. Annars är ju Hadlowbrädan sjukt skön ffa går den märkligt lätt i vattnet och är relativt förlåtande i landningarna också för wakestyle. Osäker bara om det tål att köras hårt med boots om man väger över 80 kg…?

  • plattvatten

    Medlem
    7 augusti, 2012 vid 09:57

    Finns inte att fa tag pa, back orders overallt. Slutsald.

  • lima-ko

    Medlem
    7 augusti, 2012 vid 10:19

    Finns ju dock många andra bra brädor till kite/kabel/båt, North Gambler, Tona Pop, Liquid Force Kenneth m.fl.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing TEST av Hadlows wakeboard 138x 43

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.