Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testa LF kites/brädor

Taggad: ,

  • Testa LF kites/brädor

    Publicerad av dak på 23 juli, 2010 vid 16:44

    Hej allesammans

    Jag kommer att dema lite LF kites/brädor på söndag eftermiddag (25/7) för nocomply om vädret håller sig någorlunda ok. Blåser det nord/nordväst kommer jag förmodligen hålla till vid Stråvalla stand vid Frillesås.
    Så kom dit och testa grejorna 🙂

    Vad som finns att klämma på:

    Kites: HIFI comp, Havoc (2010)
    Brädor: kaos, recoil, concept-dlx

    Köper/beställer ni kites/brädor på plats erhålls 10% rabbat 🙂

    Håll utkik på tråden ifall väder och vind ändras, för då kanske även platsen/tidpunkten ändras.

    Välkomna

    petting_4 svarade 13 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • above_the_law

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 19:46

    Gott Danne, testar gärna lite LF-prylar och jämför med min nuvarande quiver.
    OBS! Kan du kolla om det finns någon möjlighet att få testa även LF Vågbrädor någon dag? Lite sugen på den där Rawson-quaden som står och dammar i butiken;-), men inte okörd…
    Glömde bort att fråga Martin när jag var inne och köpte lite shorts, tissor och linextentions tidigare idag… Ka ha haft att göra med att vi var ett gäng som satt och lirade gura o drack wirre till kl 04 igår:-)…

    Verkar ev gå att köra i morgon också (norr över). Jag har ett ess i ärmen då det gäller spot för NO… Höres broder!

  • dak

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 20:44

    Ok, ring imorgon så styr vi upp ngt. Angående vågisen så kanske vi kan dra förbi affären och plocka den, jag ska kolla. Har dock ingen plats för den i bilen men du kanske har.

    Hörs

  • johanw

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 21:55

    hehe de e min quad som står i butiken 😀 men nicco testa den du om du vill, men bara du.. den en helt ny:)

  • haze

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 23:42

    Annars har jag ev. den för test. Men Skaten är fan trevligare!!!

  • above_the_law

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 06:56
    JohanW;622201 wrote:
    hehe de e min quad som står i butiken 😀 men nicco testa den du om du vill, men bara du.. den en helt ny:)

    Superschysst Johan!
    Om jag testar den så garanterar jag givetvis att lämna tillbaka den i absolut oförändrat skick och att inte låta någon annan klåpare fingra på den:wink:.
    Dock tveksam om det är så stor idé eftersom förhållandena ser lite för klena ut, men den skapar absolut ett visst “ha-begär” den där godbiten.

    Fråga:
    – Vad går den lös på?
    – Antar att den går att få med en extra fenbox så att man kan köra tri-fin?

    Ha det gott broder and pray for waves!

  • above_the_law

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 06:59
    Haze;622222 wrote:
    Annars har jag ev. den för test. Men Skaten är fan trevligare!!!

    Eventuellt? Har du beställt den custom från fabrik eller?
    Har du Skaten så testar jag mer än gärna även den när vi ses i Klitmöller v31.

    C ya

  • above_the_law

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 07:07
    JohanW;622201 wrote:
    hehe de e min quad som står i butiken 😀 men nicco testa den du om du vill, men bara du.. den en helt ny:)

    Johan!
    Såg just på DMI att det faktiskt kan bli NV och ljusgrönt/gult nere åt Dalen till imorgon:laugh:. Kanske inte episkt men värt att åka dit tror jag…
    Har du samma tankar så kan jag ju ta med din vågis åt dig?
    Du når mig på: 0706543012

    Cheers!

  • haze

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 10:09

    Nicco: Jag har som ligger här och skall provköras;)

  • snygging

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 20:22

    Fy fan vad fet brädan och selen var som du hade köpt danne, värd att lägga upp en bild på!
    Brädan var bara fet och om LF som du säger har lyckats kombinera rocker med plant mellan stancen, kanaler mm för god wakestyle och plana i lättvind så låter det ju grejtans och äntligen ett sele som är lätt, men ger support och krok så att man lätt kan kroka ur..
    Som sagt var kliade i fingrarna!

    eller här är ju bilderna men man kan ju inte klämma på grejerna! 🙂

    http://www.liquidforcekites.com/boards-concept-dlx.html
    http://www.liquidforcekites.com/harnesses-comp.html

  • dak

    Medlem
    25 juli, 2010 vid 08:37

    Drar ner till Stråvalla idag med lite LF prylar ..

    Välkomna

  • brushanen

    Medlem
    25 juli, 2010 vid 09:07

    Kanske blir norr om hamnen eller?
    Bättre på nordligt.

  • petting_4

    Medlem
    27 juli, 2010 vid 18:54

    Kommer du komma upp till getskär eller i trakterna runt om så ta med grejorna, är as pepp på testa LF!

  • dak

    Medlem
    28 juli, 2010 vid 05:38
    petting_4;622733 wrote:
    Kommer du komma upp till getskär eller i trakterna runt om så ta med grejorna, är as pepp på testa LF!

    Visst kan detta hända. Skicka ditt mob nr så hör jag av mig om jag åker dit. Är det ngt speciellt du vill testa?

    Ha de gött

  • petting_4

    Medlem
    28 juli, 2010 vid 18:31

    Testa hifi compen 9 el. 13 eller vad storlekar det finns. om du har vägarna förbi så är mitt nr. 0707829628

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testa LF kites/brädor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.