Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Testa om din vilopuls ligger som en mycket känd proffssurfares vilopuls…

  • hanness

    Medlem
    4 maj, 2008 vid 09:14
    jögge;462738 wrote:
    jag fick 88!Nu e nog slutet nära,Eller blev jag så iriterad över vind prognosen.

    Jag förstår om vindprognosen höjer pulsen men om du tänker på all vind som måste komma sen “lungnet före stormen” och räknar en gång till så får du nog en annan siffra.

  • mag

    Medlem
    4 maj, 2008 vid 14:01

    En bit under 40 fick jag hos läkaren i vintras! Innebär detta att jag skulle klå Dunken i alla vindar och vågor eller var, hur och när skulle jag/han ha bästa chansen att vinna!?! 🙂
    /Magnus

  • hanness

    Medlem
    4 maj, 2008 vid 14:04
    Mag;462786 wrote:
    En bit under 40 fick jag hos läkaren i vintras! Innebär detta att jag skulle klå Dunken i alla vindar och vågor eller var, hur och när skulle jag/han ha bästa chansen att vinna!?! 🙂
    /Magnus

    Det betyder väll bara att du har bättre kondition än vad han har.

  • marden

    Medlem
    4 maj, 2008 vid 14:13

    @Mag 462786 wrote:

    En bit under 40 fick jag hos läkaren i vintras! Innebär detta att jag skulle klå Dunken i alla vindar och vågor eller var, hur och när skulle jag/han ha bästa chansen att vinna!?! 🙂
    /Magnus

    jag har också lite under 40
    måste betyda att jag är snabbare än dunken iallafall
    (kanske inte me en bräda under fötterna men ändå)

  • surfan

    Medlem
    4 maj, 2008 vid 20:48

    Kan bara medela att jag och björn cycklade en bergs tur på 6mil, ja tor det va
    1994 och han gick in i väggen men inte ja,ååå va sur han va för det !!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Testa om din vilopuls ligger som en mycket känd proffssurfares vilopuls…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.