• Publicerad av pjoter på 9 augusti, 2006 vid 19:50

    håller på att mecka ihop en tävling. Nån som har tid å ork att hjälpa till lite?

    kan nån fixa tält, ljudanläggning mm till bra pris så skulle inte de va fel heller.

    Vill få allt ganska budget så folk inte drar sig för att va med pga ekonomi.

    skriv här eller messa om ni vill att nåt ska hända iår.
    (sponsorer skulle sitta fint också) 🙂

    snygging svarade 17 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • rusiak

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 19:52

    Gött iniativ! Var hade du tänkt dig den?

  • hugeo

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 19:59

    jag har sett din bil! du hinner aldrig ifatt min juggetaxi

  • pjoter

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 20:06

    hugo, viola spöar din elektroniska gödselspridare med hästlängder! 🙂

    hade tänkt ha habo ljung som utgångspunkt. kör där om det blåser väst. annars får de bli lundåkra eller näset. gött å kunna campa på spoten.

  • tomw

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 20:31

    Pjoter,

    Försök med Boarder-X ??!! Lite hopp över 2-3 hinder, boja där ute, tillbaka- kör heat med 3-5st i varje.

    Trist med Big-Air och “judges” annars…

    TW

  • skotten

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 21:59

    we can use blow up sheep as slalom markers…. Nick has loads of them, and I am sure he wont need them anymore cos he has a hot girlfiend…… and we saw a blow up soffa that we could jump over : )….

    Blow up soffas ROCK… so do blow up sheep…. anyway, when we gonna be setting this up for??

  • skotten

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 21:59

    we can use blow up sheep as slalom markers…. Nick has loads of them, and I am sure he wont need them anymore cos he has a hot girlfiend……

    when we gonna be setting this up for??

  • svinet

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 16:39
    rusiak wrote:
    Gött iniativ! Var hade du tänkt dig den?
    där det finns cheap dirty whores
  • rusiak

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 18:44

    my oh my 🙂

  • pepa

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 19:15

    A mi no me gusta competir.

  • pjoter

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 21:30

    Fan kom igen nu. ingen som orkar hjälpa till å planera de lite?
    å spons hade som sagt vart fint.. 🙂 E alla kitekrängare som gör smygreklam här inne så snåla? 😉

    border-x har jag ingen koll på hur man bygger upp så e de nån som kan de e de väl inte så svårt att ordna. Hade annars tänkt freestyle, hangtime å speed.

  • hovang

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 22:09

    Lbws har väll en massa vattentäta GPS:er från SM i speed i somras som man kanske kan låna eller hade du tänkt dig att man ska ta sig från A till B så snabbt som möjligt kanske? Man ju höra med Lbws vad de har.

  • melker

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 06:52

    Jag kan vara med o ta fram lite entertainment o skit. fast gör inget jippo av det bara låt det vara soft. Vi kan ha grenar som fullast, fulast, latast, fetast, snabbast, tråkigast, avhållsammast, först in på 90 talet o annat kul.

  • sidpiraya

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:00

    ha ha fan jag kan nog vinna de första fyra ganska lätt

  • pjoter

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 08:08

    bandana, vet inte om du lyckas slå den fete på fjärde grenen alltså. han e rätt saftig.

    Melker, tänkte ha de jävligt soft! Tänkte de mest som en kiteträff med lite tävlingsmoment. Inga seriösa domare å grejer utan åkarna får döma varandra. De e ju ingen idrott man håller på med.

  • snygging

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 08:21
    Melker wrote:
    Jag kan vara med o ta fram lite entertainment o skit. fast gör inget jippo av det bara låt det vara soft. Vi kan ha grenar som fullast, fulast, latast, fetast, snabbast, tråkigast, avhållsammast, först in på 90 talet o annat kul.
    Inte för att jag har något gammalt på lager men en gren kan ju vara den som har den fulaste, äldsta 2 linors kiten med sig 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.