Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing THE BEST DAY PÅ LÄNGE=)

  • the_novice

    Medlem
    15 maj, 2004 vid 18:42

    Fan, avslöjad direkt. Näe, jag var faktiskt på väg att vända hemåt när jag skickade SMS’et men sedan bestämde jag mig för att vingla ut med 6.4 (ingen annan var ute då, inte ens kitare) och sedan kom vinden undan för undan. Hade annars ett par goa krasher (som vanligt) som kunde varit värda att dokumenteras, det har varit lite tyst från Rambo productions ett tag!

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    15 maj, 2004 vid 18:57

    haha..
    Japp, Rambo Pro går lite segt..inge bra de!
    Det kommer la lite film……………..nån gång
    grin.gif

    Gött o höra att ni fick lite surf iallfall, kan säkert bli en Apel dag i veckan cool.gif

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    15 maj, 2004 vid 18:58

    nämen ian..vem har lärt dej det tuffa ordet som slinker emellan var o varannan mening du skriver grin.gif

  • ian

    Medlem
    15 maj, 2004 vid 19:09

    det har jag fucking sett på tv grin.gif

    egentligen borde man sätta strängare åldersgränser och införa mer censur för filmer och musik eftersom alla svordomar skadar min personliga utveckling och inverkar negativt på mitt ordföråd.

    men det blir en del f i meningarna när man är trött, vill varana känsliga läsare för detta

  • ian

    Medlem
    15 maj, 2004 vid 19:10

    …och tänk nu rambo på att det är fult att svära och att de riktigt tuffa grabbarna använder både knäskydd och hjälm.

  • danpe

    Medlem
    15 maj, 2004 vid 21:06

    Visst blir man mesigare med åldern, men lite visare också. Ringde ortopeden för att kolla om man borde laga mera, men efter lite telekonsultation (-uppåt-neråt-framåt-bakåt..) gick jag loss på rödtjutet istället.
    Doktorns kommentar: Bra att du ryckte rätt tån mens den fortfarande var lite häpen och inte hade svullnat fast..”
    Nåt att tänka på när ni har fötterna åt fel håll efter era Vulcanos: Vrid dem rätt direkt!
    grin.gif
    Kaxig igen!

  • surferboy_criss

    Medlem
    16 maj, 2004 vid 07:53

    Shit rambo du skulle kommit ner till vbg, var helt underbart igår. satte tom en volcan. Kunde inte bli skönare. fick chansen att köra mitt nya segel och bräda, I say no more: Jp + simmer =sant.

  • danneman

    Medlem
    16 maj, 2004 vid 20:45

    Ja det var verkligen en grym dag.
    fick i båda fötterna i stropparna 1 gång inte illa 12gången
    på brädan..
    I mån askim jihaa!

  • danneman

    Medlem
    16 maj, 2004 vid 20:53

    Björlanda

  • dixon

    Medlem
    17 maj, 2004 vid 11:12

    Håller med dig, mkt bra dag. Satte själv mina första helicopter-tacks. 4 stycken faktiskt. Knepet var ju att hålla nära masten, och kliva fram på brädan efter att segler far iväg. Grymt skönt. Nu väntar jag bara på mer vind så ska jag sätta en fullplansgipp …MMMmmmm…

    Olof (Dixon inloggad)

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    17 maj, 2004 vid 14:55

    Nämen wow!

    thats rambo mannen ju grin.gif

    har du fler bilder?

  • ola_p

    Medlem
    17 maj, 2004 vid 17:31

    Å jag, å jonatan å fredrik… =)
    Mer bilder..!
    du fick inte med några av mina fina vulcanförsök? wink.gif

  • danneman

    Medlem
    17 maj, 2004 vid 20:07

    Okej Fullt ös..

  • danneman

    Medlem
    17 maj, 2004 vid 20:14

    Idag måndag hade jag nästan en lika grym eftermidda som i lördags. Så här kommer en till SMACK!!

  • ola_p

    Medlem
    18 maj, 2004 vid 05:15

    Haha… läcker bodydrag jag nästan gjorde… cool.gif
    keep it up!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing THE BEST DAY PÅ LÄNGE=)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.