Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing thruster fenor

  • thruster fenor

    Publicerad av snaffe på 10 april, 2018 vid 14:29

    Hej!
    Någon som vet vad man kan förvänta sig om jag kör med en 9:a och en 11:a fram på en thrustersetup.

    canoya svarade 6 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • canoya

    Medlem
    11 april, 2018 vid 15:10

    Har inte testat med olika storlekar, men skulle gissa att man inte märker sådär jättemycket, antagligen blir det som att ha nåt mitt emellan, typ 10, på båda sidorna. (Om man nu inte är extremt känslig eller seglar flera hundra timmar om året).
    Som en anekdot kommer jag att tänka på en historia som farsan berättade då han jobbade ihop med Stiga någon gång på 80-talet. Kontakten på Stiga berättade då att någon av våra svenska pingisstjärnor på den tiden hade klagat på ett pingisbord de hade haft på ett träningsläger och menade att bollen studsade snett på en liten fläck på ena halvan av bordet så det måste vara något fel där. Stiga trodde väl inte riktigt på det, men han var envis så de bestämde sig för att “dissikera” bordet. Till slut hittade de en kvist i ett av plyfalagren 5 lager ner i bordet precis där han pekat ut att felet fanns!

    Hade väl inget med thrusters att göra, men visar att om man är känslig så kanske man märker skillnad 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing thruster fenor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.