Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tigabox adapter multiboxfenor bortskänkes!

• Tigabox adapter multiboxfenor bortskänkes!

Publicerad av Knatte på 21 september, 2006 vid 17:27

Finns det ingen som fortfarande använder en Tiga bräda med Tigaboxen och vill ha en multibox adapter ?? Jag fick söka igenom hela Europa för att hitta min adapter, för några år sedan. Då jag numera bara kör med Tuttle och US-boxar så skänker jag bort min adapter.
    Se annons, som jag har haft ute i månader och inget intresse. Om ingen är sugen, så slänger jag denna adapter!
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=6237&sort=1&cat=500&page=1

Knatte svarade 19 år, 8 månader sedan 0 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • Knatte

Gäst
    21 september, 2006 vid 19:12

Såjaaa:tongue: Nu har adaptern hittat sin nya ägare !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA