Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till alla anonyma…….

  • Till alla anonyma…….

    Publicerad av joeithafish på 4 juli, 2002 vid 14:16

    …..regestrera er!
    Det finns ingen anledning att vara anonym.Man får ut mycket mer av konfen om man är regestrerad. Konfen kommer flyta på bättre eftersom fler ser dirket när dom fått svar, det blir lättare och roligare för alla, och det tar inte lång tid att regestrera sig och det är inte så svårt.

    Detta är en direkt uppmaning till alla som inte är regestrerade och är du anonym och läser det här så sluta genast med det och regestrera dig! wink.gif

    feg svarade 21 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juli, 2002 vid 16:54

    För det första så lär dig stava . För det andra så har du inte med att göra om jag vill vara anonym . Så är det med det pucko!!!! . fattar du inte detta så får du be någon förklara vad det står för dig ….

  • voodoo

    Medlem
    4 juli, 2002 vid 17:09

    Instämmer helt med mannen som skapade inlägget…vad finns det för anledning att posta som anonym?
    Man kan ju forfarande vara anonym med ett användarnamn om man vill, det är ju inte så att man är tvungen att lämna ut hela sitt liv för att skaffa sig ett …eller?

  • joeithafish

    Medlem
    4 juli, 2002 vid 17:29

    jaha en riktig besserwisser alltså. varför ska jag bry mig om hur jag stavar,budskapet gick fram ändå och av någon anledning blev du lack också.
    Skälet till att jag skrev inlägget var att jag kollade vem som var inloggad och såg att den anonyma listan var enorm.
    några av de här personerna borde ju vara intresserade av att få ut mer av den här sidan, hade precis hittat den eller aldrig kollat upp fördelarna med att ha ett användar namn.
    En bra anledning,som inte står med, är att det är större risk att folk inte riktigt tar dig på allvar.
    till slut en riktig klassiker: / Jag stavar som jag vill /

  • calle_b

    Medlem
    4 juli, 2002 vid 19:14

    Hehe! Way to go, dude smile.gif

    Kan inte göra annat än o hålla med att d blir MYCKET gladare, bättre, seriösare och roligare att vara registrerad användare av denna konf.

    Ha d gott

  • voodoo

    Medlem
    5 juli, 2002 vid 05:44

    ; ) oftast räcker det väl med att registrera sig en gång, eller är likheten på IP numren bara en tillfällighet?

  • tomtenissen

    Medlem
    5 juli, 2002 vid 09:38

    Att dom är lika betyder bara att dom sitter på samma nät.

  • voodoo

    Medlem
    5 juli, 2002 vid 10:15

    knappast att man får så lika nr! Jag och grannen sitter absolut på samma nät och det skiljer redan efter dom 6 första…
    Och bara dom 3 sista ändras när jag byter nr!!

  • feg

    Medlem
    6 juli, 2002 vid 06:05

    det är helt möjligt att massor av annonyma och andra har samma adress eftersom det har att göra med hur nätverken ser ut.
    nätet jag sitter på döljer mitt och alla andras ip och skickar ut ett gemensamt ip för alla som sitter på nätet.
    utöver det kan sedan den enskilda hemanvändaren ha nätverks utrustning som erbjuder möjligheten att anväda NAT (Network Adress Translation) för sitt eget lilla dator-hemma-nätverk.

    /Säger som alla andra: “Jag stavar som jag vill”/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Till alla anonyma…….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.