Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Till er på West Coast Locals
-
Svar till:
Ah du ska detta tillämpas I Rågelund så lär varje nybörjare bara stå i vattnet och glo då det är redan rätt trångt där bland erfarna kajtare
[/ QUOTE ]
Du menar alltså att Rågelund Locals rockar!!!!
-
Jag menar att proffsen ska istället visa hänsyn för nybörjare. En nybörjare vet inte hur draken beteer sig och kan inte väja på samma sätt som dig!
Sen vette fan om det finns så många rågelund lokals utan det finns istället massa wannabe lokals från GBG -
Svar till:
Jag menar att proffsen ska istället visa hänsyn för nybörjare. En nybörjare vet inte hur draken beteer sig och kan inte väja på samma sätt som dig!
[/ QUOTE ]
Eko eko
tyckte jag skrev det innan….. men det är mycket som blir luddigt för vissa märker jag.
-
Shit pomfritt. Efter att Roland skrev och undrade har han fått fyra svar från oss där vi förklarar vad vi menar plus att vi beklagar om formuleringen var luddig. Efter det skriver du och klagar ännu mer.
Då får du ett sånt bemötande. Fan, har du inget bättre för dig än att sitta och klanka på mig. Tor du sen att jag e proffs är du ju ännu dummare, då hade jag väl fan inte varit i Sverige nu..
Släpp detta innan det spårar ut mer -
Svar till:
Sen vette fan om det finns så många rågelund lokals utan det finns istället massa wannabe lokals från GBG
[/ QUOTE ]
Så du menar att det är vi från Götet som rockar!!!
-
Skrev mest för att djävlas med forlmuleringen
men glömde en. Finns det många tyska barn i mynningen?
………………………………………………….
Akta alla tyska barn -
Svar till:
Så du menar att det är vi från Götet som rockar!!!
[/ QUOTE ]
INTE -
Jag klagar för jag tycker det är fel. Sen om du är så ostabil att du spårar ur är det ju ditt eget fel
Nää nu skiter jag å svara mer i denna tråkiga tråden
-
Anonym
Gäst20 april, 2004 vid 19:32Svar till:
Sen vette fan om det finns så många rågelund lokals utan det finns istället massa wannabe lokals från GBG
[/ QUOTE ]
Precis för i Åsa bor det nämligen bara bönder…
-
Svar till:
Svar till:
Precis för i Åsa bor det nämligen bara bönder…
[/ QUOTE ]
Och i gbg bor det bara bögar…..
M.V.H Rågelund ”real” local
-
Inga inre stridigheter nu gossar! Alla som har det som hemställe är Rågelund Locals.
-
Nu balanserar vi på gränsen bögar, bönder samt Tyskar vill inte gå in och raderta i onödan så skärpning nu grabbar! I detta fall kan man väl säga att tala är silver men tiga är guld så vem är starkast låt bli att komma med en massa skit snack som inte leder till något gott. Ut och kitea med er alla. Mvh Patrik
-
Menar du att bonnar,bögar och tyskar är ord som vi inte får skriva! kanske du skulle sätta upp en lista på vad man får skriva!
-
Anonym
Gäst21 april, 2004 vid 14:15Nu är ju alla inlägg med anspegling på homosexuella, agrarer och utländska turister i denna tråd på skoj, så jag tror faktiskt inte att det är någon som tagit illa upp. Om någon från Åsa, där jag f ö själv har bott som liten, mot all förmodan tagit illa upp av mitt inlägg så ber jag om ursäkt. Snälla patrikol var inte arg…
-
Lite smartare än så är du väl? Får man ju hoppas! Ord får olika betydelse i olika meningar men det vet du kanske redan.
Logga in för att svara.