Senaste nytt Forums Tillstånd för bil i habo?

  • Tillstånd för bil i habo?

    Publicerad av clemens på 15 oktober, 2003 vid 20:04

    Någon som vet om man behöver det? confused.gif
    Det var en sur tant som gick förbi längs stranden som sade detta (tillåt mig att tvivla)
    Detta hände i dungen på lerparkeringen.

    axxl svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • riki

    Medlem
    15 oktober, 2003 vid 21:02

    be henne fara åt he……. jävla gnäll kärring:)

  • axxl

    Medlem
    15 oktober, 2003 vid 21:13

    Kan tänka mej att det har suttit en “biltrafik förbjuden”-skylt vid infarten till lerparkeringen en gång i tiden… nån som vet?

  • fourtyeight

    Medlem
    15 oktober, 2003 vid 21:43

    En gång i tiden fanns det en skylt som förbjöd infart, den togs ner när området lämnades över till Lomma kommun från Villasamfälligheten. Sedan dess har det inte varit någon som klagat, tvärtom så har boende tyckt surfingen ger liv åt området. Jag vet att polisen en gång påminde oss om att infarten inte var någon väg utan terräng och för detta fordras tillstånd från Länstyrelsen och Naturvårdsverket. Jag tror att bara vi inte “grisar” ner området så är det lugnt. Låt oss hjälpas åt att hålla rent. Tag skiten med dig hem. cool.gif

  • axxl

    Medlem
    15 oktober, 2003 vid 22:09

    I hear you, man! Men Riki: Man kanske inte ska be gnällkäringen “dra åt h…” om det nu är så att det verkligen krävs tillstånd. Bättre att hålla låg profil så hon inte börjar bråka och polisanmäla och sån skit…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Tillstånd för bil i habo?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.