• Publicerad av larssa på 19 januari, 2003 vid 18:28

    Är det någon som har lite bra tips att dela med sig av till en som skall åka på kitesemester för första gången? Det bär av till Fuerteventura 2 veckor nu på torsdag den 23/1.

    larssa svarade 21 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • melker

    Medlem
    22 januari, 2003 vid 16:59

    Kommer ner till Fuerte den 30/1. Hör av dig om vart ni håller till så kan vi kanske leka lite.

    /melker

  • larssa

    Medlem
    26 januari, 2003 vid 19:30

    Tjenare!
    Vi bor pa Hotel Arena i Corralejo lgh.2A. Det har varit daligt med vind idag, men igar blaste det ca:8 m/s. Hor av dig nar du kommer ner om du vill.

  • melker

    Medlem
    26 januari, 2003 vid 20:20

    Vi kommer att bo på Hotell Palm Garden i Jandia. Vi åker ner på Torsdag. Hör av mig.

    /Melker

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 januari, 2003 vid 21:18

    Hej Larssa!

    var det dig jag träffade på flagbeach i början av veckan (jag hade naish aero 12)? hur länge stannar ni på fuerte? jag är hemma i sverige men tänkte åka ner igen på tors om apollo kan se till att sänka flygpriset lite, över 3 lax för flygstol är lite väl mkt. har ordnat lgh o ev jobb o tänker stanna till maj om allt går enl planerna.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 januari, 2003 vid 21:18

    Hej Larssa!

    var det dig jag träffade på flagbeach i början av veckan (jag hade naish aero 12)? hur länge stannar ni på fuerte? jag är hemma i sverige men tänkte åka ner igen på tors om apollo kan se till att sänka flygpriset lite, över 3 lax för flygstol är lite väl mkt. har ordnat lgh o ev jobb o tänker stanna till maj om allt går enl planerna.

    /mackan

  • larssa

    Medlem
    29 januari, 2003 vid 21:13

    Jepp det var mig du traffade! Vi stannar en vecka till och i morgon skall det blasa aphjarna! //Vi finnes pa tel: 0734-412002. Ha det gott!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.