Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Tips boende Maui

  • Tips boende Maui

    Publicerad av kamaaina på 13 mars, 2006 vid 02:45

    Drar till Maui om en manad o behover lite tips var man skall bo….ja jag vet att jag e ute sent men ni kanske vill hjalpa till i alla fall. Har ni ngt hemligt tips om var som kan vara billigt o bra sa hor av er, antingen har eller till min mail
    fredrik.rook@gmail.com

    Tack
    Freddie

    silverfisk svarade 18 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • calle_2006

    Medlem
    13 mars, 2006 vid 09:33
    Kamaaina wrote:
    Drar till Maui om en manad o behover lite tips var man skall bo….ja jag vet att jag e ute sent men ni kanske vill hjalpa till i alla fall. Har ni ngt hemligt tips om var som kan vara billigt o bra sa hor av er, antingen har eller till min mail
    fredrik.rook@gmail.com

    Tack
    Freddie

    tjena!
    Va på maui förra året och vi bodde i paia som inte alls e långt från Ho‘okipa… Då fanns det två st hostles där.. RAINBOW och det som vi bodde på vet jag inte vad det heter, men det ligger mitt emot “charleys restaurant” riktigt chill o laidback stad, väl värt ett besök!

  • maui-mange

    Medlem
    13 mars, 2006 vid 11:40

    Tjena,

    Vi har bokat hos Steve Paselk i Paia tel 001-808-579-8728
    Ligger runt hörnet efter Charleys rest.

    Han har mycket att välja på och ganska bra priser. Många svenskar bor där typ 15-20 nu i mars.
    Runt 150 spänn natten kostar det om man är 2 i ett rum med gemensam kök och toa.

    Mange

  • herodude

    Medlem
    13 mars, 2006 vid 15:55
    Maui-mange wrote:
    Tjena,

    Vi har bokat hos Steve Paselk i Paia tel 001-808-579-8728
    Ligger runt hörnet efter Charleys rest.

    Han har mycket att välja på och ganska bra priser. Många svenskar bor där typ 15-20 nu i mars.
    Runt 150 spänn natten kostar det om man är 2 i ett rum med gemensam kök och toa.

    Mange

    tja, har han någon hemsida eller något? mauiresa inplanerad till vintern och behöver mycket hjälp med boende o.s.v.

  • steffo

    Medlem
    13 mars, 2006 vid 21:11

    Han har inte ens mail så någon hemsida har han knappast. Ganska laidback snubbe så vänta dig inga snabba svar…

  • herodude

    Medlem
    13 mars, 2006 vid 23:46
    Maui-mange wrote:
    Tjena,

    Vi har bokat hos Steve Paselk i Paia tel 001-808-579-8728
    Ligger runt hörnet efter Charleys rest.

    Han har mycket att välja på och ganska bra priser. Många svenskar bor där typ 15-20 nu i mars.
    Runt 150 spänn natten kostar det om man är 2 i ett rum med gemensam kök och toa.

    Mange

    aah hi-tech snubbe, får ringa honom då när det börjar närma sig… men hur är det med kostnaderna, är det 150 svenska kronor? 150 var om man bor två eller för båda?:o

  • maui-mange

    Medlem
    14 mars, 2006 vid 11:35

    150 kr per skalle om man bor 2 st i ett rum. Vet inte vad han tar om man bokar själv.

    Han har email stevepaselk@hotmail.com men han säger att han kollar den sällan. Bäst att ringa honom, han är inte svår att få tag på om du ringer vardagar dagtid. De är 11 timmar efter oss.

  • kamaaina

    Medlem
    14 mars, 2006 vid 19:07

    Tack for svar.
    Jag skall kolla upp honom o se om jag kan fixa ett rum, kanske e jag ute lite sent….

    Ha’t
    F

  • koa

    Medlem
    15 mars, 2006 vid 05:40
  • silverfisk

    Medlem
    14 april, 2006 vid 21:48

    Banana Bungalow ‘r ett vandrarhem i Wailuku (V’stra delen av Kahului) d’r man kan bo f;r 11$ / natt om man betalar f;r minst en m[nad. Dom flesta som bor d’r ‘r vanliga turister, inte s[ m[nga surfare, men det ‘r nog sv[rt att hitta n[got billigare. Det finns k;k kyl och frys och m;jlighet att tv’tta p[ vandrarhemmet.

  • herodude

    Medlem
    17 april, 2006 vid 19:19

    @Silverfisk]Banana Bungalow ‘r ett vandrarhem i Wailuku (V’stra delen av Kahului) d’r man kan bo f r 11$ / natt om man betalar f;r minst en m[nad. Dom flesta som bor d’r ‘r vanliga turister, inte s[ m[nga surfare, men det ‘r nog sv[rt att hitta n[got billigare. Det finns k;k kyl och frys och m;jlighet att tv’tta p[ vandrarhemmet.[/QUOTE wrote:

    hmm men är itne det om man bor i sån där stor sov sal?

  • silverfisk

    Medlem
    17 april, 2006 vid 22:03

    Jag fick dela ett fyrb’ddsrum med 3 andra surfare.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Tips boende Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.