Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips om jobb på Fuerteventura

• Tips om jobb på Fuerteventura

Publicerad av anonym-anvandare på 10 oktober, 2000 vid 23:27

Jag kommer förmodligen att åka till Fuerteventura i Januari och vara där i 6 månader, och är tacksam för alla tips angående jobb. Vem kan man kontakta, är det lätt att få jobb, vad finns det för slags jobb.

Skriv nu gubbar för det börjar bli hög tid.
    Ni kan även maila mig på andreasolandersson@spray.se

anonym-anvandare svarade 24 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 14:29

Klart att du åker till Furte! Åk och köp en “instant germany” tape och sätt i bandspelaren sen lär du de tyska turistsurfarna tabletops!
    Kolla http://www.flagbeach.com/jobs/jobs.html
    Jag stannar hemma och kollar när isen lägger sig i sandviken… 🙁 /Per

• anonym-anvandare

Medlem
    11 oktober, 2000 vid 16:27

aloha,

låter kanon !! Jag ska också till Fuerte runt Januari, och jag har praktiskt taget fått jobb på Flagbeach, underbar surfspot/surfcenter !
    skulle vara kul att åka med nån, eller ses där nere …
    jag drar till Bali i 2 mån nu, men du kan nå mig på:
    forza98@yahoo.com
    maila iaf, så hör jag av mig när jag kommer hem !
    surf’s up !
    /Mats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tips om jobb på Fuerteventura

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.