• Tjej forum

    Publicerad av kicki på 4 november, 2003 vid 13:20

    Hej igen. Har gjort ett litet uppehåll vad gäller skrivandet. Har nöjt mig med att sitta och lukta på de vackra blommorna. Apropå blommor… hur många tjejer är på G nu? Kunde man inte fixa en tjejlänk…. och en GBG länk, för jag vet att de stackars liven vill ha en.
    Vi synes on the steff,

    wipeout svarade 20 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • stebe

    Medlem
    4 november, 2003 vid 16:32

    I fall ni skall ha ett eget tjej forum så skall väl i jämstäldighetens namn vi också ha ett killforum.. men det håller på att spåra ur fullständigt redan nu med alla kategorier.. smirk.gif

  • patrikol

    Medlem
    4 november, 2003 vid 16:34

    Det finns väl både tjej forum och Kill forum på nätet, men detta är väl i alla fall ett kiteforum?

  • hengo

    Medlem
    4 november, 2003 vid 16:34

    wooord! vafan spelar väl ingen roll vad man är för kön? eller skulle de va nå slaggs -;;GiRlZ oNLy?;;- eler 😛

  • patrikol

    Medlem
    4 november, 2003 vid 16:39

    Håll mig väck ifrån “Boys only” for jävelen. wink.gif

  • kitelife

    Medlem
    4 november, 2003 vid 16:42

    Svar till:


    Det finns väl både tjej forum och Kill forum på nätet, men detta är väl i alla fall ett kiteforum?

    [/ QUOTE ]

    Detta kunde jag skirvit… men det har ju du redan gjort ; ) så jag får undra hur mycket dom 4 tjejerna som kitear i sverige har att prata om? och isf varför får inte vi va meee ? det är ju diskriminering ; )

    //Pan

  • stebe

    Medlem
    4 november, 2003 vid 17:01

    Håller helt med skulle bara vara lite sarkastisk..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2003 vid 17:26

    Sen kan man väl göra ett forum för högerhänta Kitare och ett för rödhåriga….

  • team_rovhal

    Medlem
    4 november, 2003 vid 18:12

    Jag håller med, fixa ett tjejforum och ett forum för Rövhålen. Sedan tycker jag det bara måste finnas ett forum för dem med fjolliga brädor, typ rosa eller hunny bunny. Va fan fixa ett forum för varje fråga när ni ändå håller på.

    Många forum rules.

  • mozzy

    Medlem
    4 november, 2003 vid 18:16

    Jag röstar för en GBG länk nu när skånepågarna å sthml har varsin…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2003 vid 18:32

    Jag tycker det vore bra med et eget tjejforum! Men vore ennu roligare att åka ihop med tjejer,men det är svårt i och med att det inte är så mange tjejer som kaitar här i Sverige..tyvärr!! Jag bor i Stockholm nu,finns det några andra tjejer som bor här och som kaitar??

    Elizabeth

  • hengo

    Medlem
    4 november, 2003 vid 19:25
  • pepa

    Medlem
    4 november, 2003 vid 19:45

    Va fan ska vi GBG:are med en länk till? Ta bort all jävla skit igen så vi får tebaks lilla Steffo igen. Ta det med nybörjarskiten tex, tror nån att de som kan sin sak går in och jollrar där? Lägg ner nätet.

  • kotivoito

    Medlem
    4 november, 2003 vid 20:16

    Heja! Klart att vi ska vara me. Men vi vill väl inte va utanför heller. Ju.

    Så jag tror nog att vi vill va me i samma länk.

    Och så är det jäätebra om tjejer kan åka tillsammans eftersom grabbarna bara vill åka själva. Här finns inga tjejer som åker.

    Mypa

  • skejtar_henke

    Medlem
    4 november, 2003 vid 21:08

    behövs det verkligen ett forum för tjejer. dom få kvinnor jag träffat har åkt skiten av mig.. Jag menar ni få väl ta för er.. forum för tjejer löjligt. NI är välkommna här. Hjärtligt välkommna. Eller hur grabbar. OM inte finns det ju rosa sider på nätet..
    För jämställdhet men emot löjliga saker

  • niklas82

    Medlem
    5 november, 2003 vid 00:06

    hehe Jag kommer juh knappt att bara vara inne på tjej forumet och fråga om alla vill fika med mej.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.