• kicki

    Medlem
    5 november, 2003 vid 09:03

    Det var exakt den responsen jag ville ha…. redan tre (tror jag det var) tjejer som skrev något. Jag tyckte en tjejlänk hade varit bra bara att fåå tjejerna att skriva mer. Tjejer är ju sjukt roliga (I know, I am one) så mer inlägg hörni brudes.
    Chix rule!!!!

  • backe

    Medlem
    5 november, 2003 vid 09:43

    Va faän Kicki, trodde vi va överrens om att det va för mycket olika forum redan?

  • mozzy

    Medlem
    5 november, 2003 vid 09:48

    Svar till:


    Va fan ska vi GBG:are med en länk till? Ta bort all jävla skit igen så vi får tebaks lilla Steffo igen. Ta det med nybörjarskiten tex, tror nån att de som kan sin sak går in och jollrar där? Lägg ner nätet.

    [/ QUOTE ]

    Det jag menade var att istället för att skriva på “dethär” forumet när man skall ut etc. skulle man ju ha ett för tex gbg..
    Som det var för ett tag sen så; Habo NU, Nån som skall till Habo i em.. etc etc…
    Tråkigt att läsa om sånt när man inte bor där.
    Forumet borde, som det var för ett tag sen, vara till för tips, trix etc etc…

    _____
    Mozzy

  • wipeout

    Medlem
    5 november, 2003 vid 11:54

    Finns det bara underlag för ett forum så kan vi på Kitenation lägga upp ett eget forum. Skåningarna och gotlänningarna har ju ett eget forum på http://www.kitenation.se

  • patrikol

    Medlem
    5 november, 2003 vid 13:40

    Tja inte alla skåningar det är väl bara Helsingborg och Trelleborg som har någon tråd där, där det finns flest kiteare typ Malmö, Lund, Näset finns det ingen tråd för. Så därför är det inte många som är inne där i heller, synd för det är ett väldigt snyggt och välplanerat forum.

  • wipeout

    Medlem
    5 november, 2003 vid 13:49

    Tanken är väl typ att det skall vara till för alla från Helsingborg i norr till Trelleborg i söder. Längs kusten lixom…. kanske inte framgick så tydligt…?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.