Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toaletter på Stenstranden, Torö

  • Toaletter på Stenstranden, Torö

    Publicerad av khedman på 11 maj, 2011 vid 09:23

    Nu är det klart att det blir 4 toaletter runt Stenstranden på Torö. Det blir även en rullstolsramp och handikappsparkering vid allmäningen på närmast udden .

    Krille Hedman

    Nynäshamns surfklubb

    surfslusken svarade 12 år, 12 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • dr-masse

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 10:22

    Riktig bra nyhet! Lägger upp det på Torös Vänner.

  • svenne

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 11:10

    Härligt!!!

  • henryk

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 15:19

    Äntligen 🙂

  • jesper-b

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 15:31

    Vilken lyxtoalett – men nej! Humlan är inte såld till Nynäshamns kommun för toalettbruk, faktiskt är hon på långsam men säker renovering sedan ett par år. Kanske kan hon dock rulla ner till Stenstrand inom kort. Då blir det dock mer fika än skita som gäller i henne.

    /JB

  • surfslusken

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 18:57

    Se där, skita e undebart! Så nu FINNS de ju faktiskt en vettig anledning att åka till Torö!
    Fast om bomkörnings statistiken håller i sej för de stället lär väl morgonens fibergröt
    ha satt ingen systemet totalt JUST den dan man laddad för en Torö sittning!

    Bör man ha me egen rulle eller finns de?

  • star

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 19:03

    Aprilskämt?

  • henryk

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 20:35

    Lyxtoalett – fint så men NEJ, NEJ, tänkte mer på hkp-parkeringen…

  • jesper-b

    Medlem
    11 maj, 2011 vid 21:10

    Ja för f-n, nu är jag med dig! Hur blåst är jag egentligen? Surfar som en handikappad gör jag så nog borde jag få parka där hyfsat lagligt! Vi kan ju köra handikappfika med efterföljande skita hur fint som helst. Om nu inte slusk lägger rabarber på dasset hela dagen förstås. Allt för att slippa göra sig till åtlöje på line up. Nu slipper han i vart fall stå och frysa på stranden som han brukade göra när han inte klarade att ta sig ut. /JB

  • petter

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 07:13
    Jesper B;654968 wrote:
    Surfar som en handikappad gör jag så nog borde jag få parka där hyfsat lagligt!

    ja, handikapplats kan väl inte vara så mycket värre än att parkera i kurvan som vanligt… 😉

  • surfslusken

    Medlem
    12 maj, 2011 vid 18:46
    Jesper B;654968 wrote:
    Om nu inte slusk lägger rabarber på dasset hela dagen förstås. Allt för att slippa göra sig till åtlöje på line up. Nu slipper han i vart fall stå och frysa på stranden som han brukade göra när han inte klarade att ta sig ut. /JB

    Mycket har ja lagt på diverse dass i mina dar, men aldrig rabarber. Ja får väl köra oldschool me gammal hederlig herrtidning o sitta på holken tills bena domar så har ja de o skylla på när ja fortfarande inte lyckas ta mej ut genom Torös monsterbrejk.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Toaletter på Stenstranden, Torö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.