Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tommy glömde du din bräda?

  • Tommy glömde du din bräda?

    Publicerad av virena på 26 juli, 2009 vid 21:20

    Halloj, misstänkte att det var du som glömde din bräda i rågelund. Jag vågade inte lämna den på stranden, så jag tog med den till gbg. Hade inget nummer som jag kunde ringa. Ring mig gärna så får du brädan på nåt sätt.

    Virena:laugh:

    haze svarade 14 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • marcusw

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 11:11

    Tjenare

    Marcus heter jag och jag glömde min bräda nere i Rågelund igår.
    Märke: Cabrihna Imperial 138 cm
    Färg: Svart – Röd – Vit

    Hade lektion med en polare igår och hade inte en tanke på den. Märkte det först i morse när vi skulle ner och köra lite.

    Om det är min bräda kan du väl slå en signal på 0735 09 82 90

    Tackar på förhand och håller tummarna!
    Ha det så bra…

  • lasse-gurra

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 08:35

    hehe jag tänkte nog att det på ngt konstigt sätt var din :S men sen insåg jag när jag hade kommit hem att du kör på typ ozone och inte cabrinha. liten tabbe där.
    brädan är nog marcus skulle jag tro och om det inte löser sig med överlämnandet så kommer det vara MONSTERVINDER PÅ TORSDAG OCH FREDAG.
    LYCKLIG
    haha peace

  • tomp89

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 08:39
    Lasse-Gurra;562013 wrote:
    hehe jag tänkte nog att det på ngt konstigt sätt var din :S men sen insåg jag när jag hade kommit hem att du kör på typ ozone och inte cabrinha. liten tabbe där.
    brädan är nog marcus skulle jag tro och om det inte löser sig med överlämnandet så kommer det vara MONSTERVINDER PÅ TORSDAG OCH FREDAG.
    LYCKLIG
    haha peace

    eeeh.. shit insåg att jag skrev med farsans konto^^

  • nic

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 09:09
    Tomp89;562015 wrote:
    eeeh.. shit insåg att jag skrev med farsans konto^^

    Då kan du gratulera honom till hans första inlägg på 3 år nu.

    nic

  • virena

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 13:55

    Det var Marcus bräda, så han hämtade den. Slutet gott alting gott, nu är det bara vind som skall till:laugh:

  • jakobb

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 14:04

    ligger det någon förbannelse över Rågelund? Verkar ju som om folk glömmer och tappar bort saker stup i kvarten

  • virena

    Medlem
    28 juli, 2009 vid 15:56
    jakobb;562090 wrote:
    ligger det någon förbannelse över Rågelund? Verkar ju som om folk glömmer och tappar bort saker stup i kvarten

    Det är väl bara så att det är så sjukt mycket folk så man inte ser vad som tillhör vem och då är det lätt att glömma:smile:

  • tomp89

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 09:21

    sant verena^^
    btw så tänkte jag dra till torkel idag och kanske rågelund imon om jag kan segle min 10:a i 15 😀

  • virena

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 15:12
    Tomp89;562582 wrote:
    sant verena^^
    btw så tänkte jag dra till torkel idag och kanske rågelund imon om jag kan segle min 10:a i 15 😀

    Ha ha! Du missade oss i TT idag. Jag fick iaf reda på idag att jag inte kan hållamin 9a sport när vinden drar på över 15. Hade plockat ner 2 andra kites på vattnet när det började trycka på lite, sen small det bara till och jag blev släpad efter kiten och kunde inte få stopp på den, drog releasen på chickenloopen och kom på varför det heter suicide:smile:. Hade ju så klart inte kopplat om den till leachlinan efter lite UH. Blev fortsatt släpad men lyckades få tag på den lilla linan men orkade inte hålla den då kiten var helt vild så jag försökte få tag på att dra leachen, men han inte hitta den innan den tack och lov gick sönder av sig själv. Tur att Joao var långt downwind gåendes tillbaka med sin kite i handen, så han kunde ta även min:smile:. Det var första gången i mitt liv jag blivit så överriggad att jag inte kunnat ta mig tillbaka till stranden med kiten i luften. Annars var det grymt i TT vissa stunder, å vad jag har saknat plattvatten, det gör ju inte så mycket om det är lite byigt då.

    Hoppas du hittade lite vind:smile:

  • haze

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 15:19

    Fan Virena då skall du inte till Läjet om ca 40 min då? Mmmm vill ju ha skjuts..

  • virena

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 15:23
    Haze;562662 wrote:
    Fan Virena då skall du inte till Läjet om ca 40 min då? Mmmm vill ju ha skjuts..

    Nej jag skall ha lite kurs, på land:smile:, kanske lejet imorn

  • haze

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 15:26

    Mmmmm får bil ikväll kl 20 men vill köra vågor nu!!!!!!!! Klitmølle var bra men jag är för dålig på att fånga vågor helt enkelt när ja inte har kiten….

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tommy glömde du din bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.