Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tonky och Taty på Bonaire

  • philippos

    Medlem
    25 september, 2006 vid 17:47

    Ha ha Tonkys lollipop är inte dålig den heller.

    Tonky for president!

  • callep

    Medlem
    25 september, 2006 vid 18:36

    ojj vad ja ska vinna resan till bonaire!!
    grymt go freestyle tonky bjuder på förövrigt

  • donpedro

    Medlem
    25 september, 2006 vid 18:56

    De e fanemej helt fantastiskt hur grymma de där snubbarna e. Sjukt!

  • dr-masse

    Medlem
    26 september, 2006 vid 08:10

    Shit! Tonkys chachoo var helt otroligt läcker, vilken j-a kontroll.

  • hakman

    Medlem
    26 september, 2006 vid 10:37

    Lycka till att vinna resan, jag gick med i tävlingen för nån månad sen. Om du vinner åker jag med, det verkar va ett så gött ställe va!

  • philippos

    Medlem
    28 september, 2006 vid 21:53
  • dr-masse

    Medlem
    29 september, 2006 vid 12:35

    Ja, det finns nog någon lag mot det där. Förnedrande.

    Jag hade aldrig hört eller sett hans namn innan boardseeker, för 2-3 år sedan hade han varit världsmästare i freestyle med det där programmet. Typ.

  • mbkpeter

    Medlem
    29 september, 2006 vid 13:19

    Han polacken är galen. Träffade en snubbe, Bogo, i Sylt nu och han filmade en tävling i Polen i sommras där Jacub drar av ett sjukt kliniskt trick. Vet inte vad det heter men är någonstans i mitten av filmen om jag inte var för berusad för att minnas. Tror att det är samma trick som Nicke drog av i klagshamn som skruvade upp stämningen i Sverige

    http://www.sieplywa.pl/siewie.php?id=1104

    … ca en tredjedel in i filmen…. Grymt bra trick kompenserar grymt dåligt ljus.

  • adde

    Medlem
    29 september, 2006 vid 13:30

    Sitter du och internettar nu? kör dom inte lite freestyleuppvärmning på sylt just NU!?

    Enhandsflaka såg jag polacken i filmen göra men den var inte i närheten av Nikkes “big arms” nohands flaka!

  • mbkpeter

    Medlem
    29 september, 2006 vid 14:24
    adde wrote:
    Sitter du och internettar nu? kör dom inte lite freestyleuppvärmning på sylt just NU!?

    Enhandsflaka såg jag polacken i filmen göra men den var inte i närheten av Nikkes “big arms” nohands flaka!

    Men kolla på filmen/länken som är under mitt förra inlägg….!

    Nej igår drog jag hem. Det blir inget freestyle, och dessvärre inget från pritchard eller kauli m.m. i vågorna. Kanske i sluttimmarna på helgen. Jag fick snackat och bandat lite med Brown, Kauli, Campello, K Pritchard, R Naish (!) och Paskowski. Dock var hela turneringen vindmässigt ett fjasko.
    Tyskarna är galna hehe. Vilken jäkla kliniskt korrekt genomförd tävling, utan tävling. Das ist perfekte. Lyckades snacka mig till ett presspass och vipps satt jag på en pressbåt/speedbåt som följde efter dunkerbeck mitt i slalom 42 tävlingen. Das ist perfekte…
    . No movie from Sylt

  • militaren

    Medlem
    1 oktober, 2006 vid 11:20
    philippos wrote:
    En annan rätt grym friistajler!!!
    http://www.boardseekermag.com/moves_and_movies/MOVIES/_023/IL_023_Jacob512K_Stream.wmv

    Jakub kosmowski har lätt den skönaste stilen på sin freestyleåkning. han kör agresivt som fan!!!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tonky och Taty på Bonaire

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.