Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing torkelstorp imorgon, 11-14 meter enligt dmi!

• torkelstorp imorgon, 11-14 meter enligt dmi!

Publicerad av isis på 12 november, 2010 vid 14:45

Ni kommer väl allihop? Partytält och mobil bastu kommer finnas monterat på gräsplanen, samt försäljning av kaffe och hamburgare. 7 grader i luften och ännu fler i vattnet, det är som hittat!

surfslusken svarade 14 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • matsd

Medlem
    12 november, 2010 vid 15:52

Då blir det att åka till Surfers och köpa sig en ny våtdräkt så att man klarar kylan. Kanske ett par vantar/handskar också, någon som har förslag vad man ska ha.

• surfslusken

Medlem
    12 november, 2010 vid 16:11

Blir till o åka tjacka slalombräda, camber 6,5a o speedblöja så man kan joina er!
    Eller så kanske ja satsar slantarna på en box rött istället?
    Hmmm..jo så får de nog bli.

• jat

Medlem
    12 november, 2010 vid 16:23

Fan, jag kommer jag har aldrig sett en mobil bastu. Jag måste ta ett foto på en mobil bastu.
    Det är värt och komma dit bara för den.
    Jag tar med mig två brädor om någon vill låna… hmmm.
    5/3 + ullunderställ plus hjälm med mössa i ull så är man hemma!

• isis

Medlem
    12 november, 2010 vid 16:23
    Matsd;639274 wrote:
    Då blir det att åka till Surfers och köpa sig en ny våtdräkt så att man klarar kylan. Kanske ett par vantar/handskar också, någon som har förslag vad man ska ha.

Jag köpte ett par dakine cold water neo mittens för några veckor sedan och tycker dem är helt otroliga. Har inte frusit om händerna för fem öre, nästan helt täta. De är också förvånansvärt bra att surfa i, går inte att jämföra med mina musto fingervantar. Däremot är det ju såklart inte samma sak som barhänt.

Jag köpte mina från surfbaren.se, trehundra spänn. Ring honom innan så kan du hämta dem i kungsbacka ovanför varlaskolan ungefär.

• mahi

Medlem
    12 november, 2010 vid 23:40

Ngn som skall köra Vallda Sandö elr bassängbacken särö imorgon?

/Magnus

• jat

Medlem
    13 november, 2010 vid 08:37

Från vilken tid kan man köpa hamburgare. Jag är hungrig

• v-thun

Medlem
    13 november, 2010 vid 09:09

mahi, ja kan nog va lite sugen! När?

• mahi

Medlem
    13 november, 2010 vid 11:01

Tänkte köra bassängbacken från ca 13

• jat

Medlem
    13 november, 2010 vid 20:48

Det var lite falsk marknadsföring idag. Hittade ingen mobil bastu eller hamburgare till salu. Gick o surfa istället. Det gick av!

• isis

Medlem
    14 november, 2010 vid 00:24
    JAT;639445 wrote:
    Det var lite falsk marknadsföring idag. Hittade ingen mobil bastu eller hamburgare till salu. Gick o surfa istället. Det gick av!

Jag förstår ingenting! Arrangören sa att allt var ordnat, men imorse ringde han från Vitulla(!!!) och undrade var vi var.. Tydligen hade han pratat med någon bitter, försupen surfare som skickat honom dit.

Men jävlar vad det gick på förmiddagen! i byarna iaf.. Fick testa mitt nyinförskaffade 4.0 för första gången:smile:

• surfslusken

Medlem
    14 november, 2010 vid 07:39
    isis;639465 wrote:
    Tydligen hade han pratat med någon bitter, försupen surfare som skickat honom dit.

Så de finns fler än mej?? Skönt!:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing torkelstorp imorgon, 11-14 meter enligt dmi!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.