Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö – 90 grader prick

  • Torö – 90 grader prick

    Publicerad av frippe75 på 7 augusti, 2011 vid 21:35

    Det tog sig till slut ialla fall efter 2 timmars väntande. Full pung i 5.0 och lite vågor som letat sig upp ifrån södra Sverige. 90 graders vinkel prick. Helt ok sista dag på semestern… Imorgon är det andra bullar….

    Himlen sken upp och det blev en spontan uppställning. Någon som plåtade seglingen?

    /F

    För övrigt Steffo. Vad är det för program som konverterar bilderna till miniatyr… Sabbar färgerna rätt ordentligt….. imagemagick?

    maca svarade 12 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • koa

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 05:06

    Skön bild!!! Mycket stöööuuuoke!!! 😀

  • gurra1978

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 07:04

    Fantastisk bild.

  • sebbe

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 07:14

    Grym skön stämmobild.

    Man längtar nästan till Torö…!!!

  • bosso

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 18:53

    Ha ha. Ja ingen vill ju fota när det brallar…
    Vågorna låg kvar efter och det var mycket go vågsurf tills elden på himlen slocknade. Plockade upp ett da kine upphal mellan toan och vägen när jag åkte om det är någon som saknar det så hör av dig här eller via PM.

  • calle

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 19:59

    Kul att det var bra! Nästa gång hoppas jag att jag kan hänga på!

  • dude

    Medlem
    8 augusti, 2011 vid 20:25

    Ja, jag vart lite förvånad att det tryckte på så mycket helt plötsligt! Känns som det var väldigt länge sedan jag var med om det. Men nu har jag vart med om det igen : )

  • maca

    Medlem
    9 augusti, 2011 vid 08:58

    En härlig semesteravslutning med fullt ställ i 5.0 och ren sidmacka. Skönt frenetisk omriggningsaction när väl vinden kom 🙂 Man skulle haft en rigg-caddie på stranden. Som vanligt körde jag slut på krafterna redan innan vridet – orutinerat men ack så kul. Några timmar freestylebräda och 6.2 i onshore med vågsurfare på allt som bröt. En slör till kärringviken visade sig vara helt rätt, där blåste 5.5-6.0 och var perfekta freestyleförhållanden i ca en timme. Endast jag och en till i viken…

    Måndag och första dan på jobbet efter semestern och det blåser fortsatt…
    En “- jag ska göra några ärenden på em” senare står man på freewave 86an med fullt ställ i 5.6an på Dalarö. Enda bakslaget för dagen är en ledsen nos på freestylebrädan.

    En värdig semesteravslutning och go flexstart på jobbet/hösten!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö – 90 grader prick

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.