Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö – Bara för vågsurfare???

  • Torö – Bara för vågsurfare???

    Publicerad av anonym-anvandare på 28 augusti, 2002 vid 11:24

    Funkar det bara med vågsurf på torö eller kan en dålig race/slalom kille också ta sej ut på det vattnet? Har bara provat torö EN gång trots att jag bor i Nynäshamn. Kan bero på att förra gången jag var där var jag 13 och det gick vågor stora som höghus…eller nått, men det var 10 år sen och jag har ingen aning varför jag inte åkt dit ännu, kanske beror på att jag tog körkortet för en månad sen??? Surfar annars på värmdö/hemmesta så om det är nån som tänkt ge sej där i helgen så är det bara att säga till.

    /Micke

    anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 augusti, 2002 vid 12:24

    Torö funkar även för en dålig race/slalom kille. Du behöver ju inte gå ut från stenstranden. Kärringviken är perfekt. Fungerar från SSO-SW. Tror även N-NW funkar i Kärringviken.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 augusti, 2002 vid 13:33

    Klart att det går att segla slalom på Torö, tycker själv att det är bra där om man bara håller sig utanför bryten.
    Kan bli riktigt trevligt att köra på dyningarna i full sula.
    Men som någon skrev går det inte att gå ut från stenstranden, utan använd Ören som strand så du kommer utanför bryten.
    Ostlig vind är mycket bra på Torö för slalom/race.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö – Bara för vågsurfare???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.