• challgren

    Medlem
    25 december, 2015 vid 20:49

    Snyggt seglat!!

  • dr-masse

    Medlem
    26 december, 2015 vid 09:41

    Vilken julklapp vi fick! Kul att se så många plats, fulldrag 3.7 och bra size med vinkel är inte varje dag på Stenstrand. Många kameror syntes, kommer bilder… ?

  • maglu

    Medlem
    26 december, 2015 vid 13:46

    Hoppas på lite bilder, fb-länken funkar inte utanför vänkretsen :).
    Klart avis på er mer söderut. Segt med segling häruppe utefter norrlandskusten denna höst 🙁
    Förstår inte vad det är med vinden iår.. Sydliga vindar var o varrannan vecka, men de kommer inte in över land/till kusten. Så har blivit sjukt lite vågsegling.., Tur man börjat suppa, för det rullar in fina vågor som vinden ute till havs skapar.
    Riktigt fint på juldagen t.ex. 2h i vattnet…

  • magnus87

    Medlem
    26 december, 2015 vid 16:56

    Det vore kul att se bilderna men jag kan inte komma åt facebook länken…
    Vilken Mikael ska man bli vän med? :p

    Grymt rolig dag var det, hoppas på mer snart!

  • maca

    Medlem
    26 december, 2015 vid 17:06

    En juldag att minnas. Galet kul och fina förhållande! Hoppas på mer foto.
    Fick också problem med krampen och pumpen så fort jag bytte från öppna handskar till CWM. Smyger sig på rätt snabbt när man är överriggad och inte kan vila ngt på vattnet. Den nedpackade lunchen hade nog vart bra att få i sig för att hålla värmen med öppna handskar. Hade helt enkelt lite för bråttom att komma ut 🏄

  • dude

    Medlem
    26 december, 2015 vid 20:27

    Hej Magnus, det är Mikael Selington du ska bli vän med för att se bilderna.

    Ja, grymt vad man blir peppad av bra förhållanden! …och nu har jag en idé hur jag ska bli kvitt problemen med krampen för gott!

  • rlj

    Medlem
    28 december, 2015 vid 10:32

    Här kommer några bra bilder på de som tog sig an vinden och vågorna på Juldagen! Själv höll jag till i Kärringviken 😉

  • dr-masse

    Medlem
    28 december, 2015 vid 11:45

    Åh, najs! Härligt att återuppleva denna juldag.

    Den där första bilden är ju makalöst galet bra! (heeeelt utan samband med att jag råkat fastna på den, ha, ha!)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.