Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö imorrn?

  • perrapops

    Medlem
    21 december, 2008 vid 14:29

    Jag komemr att vara i området, anländer till Nynäs 10:20, plockar med mig prylarna så det är bara att komma och hämta mig om du vill:)

  • stoorfaen

    Medlem
    21 december, 2008 vid 14:56

    Jag kommer och plockar upp dig då!

  • perrapops

    Medlem
    21 december, 2008 vid 15:03

    Grymt! Tar med sovsäcken så sover vi över till tisdag med:)

  • dude

    Medlem
    26 december, 2008 vid 21:31

    Nå, hur gick det för er campare, hehe 🙂

  • stoorfaen

    Medlem
    27 december, 2008 vid 09:53

    Hehe, jo för tusan hakar. Vaknade vid åttabläcket och det var lungt som i graven. Natten va helt tokig, blåste så djäv-t så adrenalinet inte riktigt ville lägga sig! 🙂 Men som sagt, på morgonkvisten var det lungt med lite vågsurfare ute och plocka smått (1-1,5 m). Men det var vackert som en bok. I alla fall, Perra kom med färjan och vi han tillbaka vid ca 11? och körde då maxat med 7-8,5 m2 i marginell V på baksidan. Sen framåt 1 rycket så small det till och fortsatte öka till 14 kanske och vred upp lite på nordan till VNV-NV så vi fick köra lite smått också, men vi vågade inte dra ner till stenstranden på sida-av utan höll oss till sned pålandskörning i plattvattnet eftersom vi var själva.

    Vad händer framöver, nått på g?

  • stoorfaen

    Medlem
    27 december, 2008 vid 09:56

    På tisdan så leta vi spots på Väddö och faun va kul det såg ut!!!!!!! Och nära ligger det ju, runt hörnet till höger bara! Seriöst stort en bit ut, 3m+!?! Eller vad tror du perra?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö imorrn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.