Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing torö-landsort söndag

  • torö-landsort söndag

    Publicerad av marden på 14 juli, 2007 vid 15:32

    sitter o klurar vart man ska surfa imorrn o är inne på torö som spot
    ser ut att bli vsv 7-11m/s större delen av dan och eftersom riktning suger för att få någe bra speed i sthlm.

    är det nån som är på med ett äventyr torö-landsort kanske landsort runt
    vågar nog inte själv, men tillsammans me någon o en rygga me mobil o en extra fena i så kanske man kunde prova.

    va säger ni (björnen culing getvet) men behöver såklart inte va nån me gps som jag brukar hälsa på utan nån som är på?

    marden svarade 16 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • getwet

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 13:47

    Sorry mannen, men jag befinner mig just nu på Gotland. Men vi höres när jag är hemma igen så hittar vi på något.

  • marden

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 16:19

    det gjorde inte så mycket att ingen ville hänga på
    det hade nog blivit lite hårt idag när prognosen slog lite fel uppåt idag för en gångs skull.
    blev lite speed o inomskärs surf istället me 6,5a o regält tryck i bitarna
    va lite ute o kände på havet men det va stökigt värre
    hade gärna bytt 35 fenan till någe mindre när ja insåg att det blåste på bra men barfota fötterna mådde inte så bra när jag baxat ut camberseglet från stenstranden så jag vände inte in i onödan för att byta

  • appel

    Medlem
    16 juli, 2007 vid 20:38

    Tja Mårdis , har ju sån jävla tur så svärmor har lantställe på Torö, o jag åker ner på söndag, med alla prylar ikastade i båten på trailern. Räknar iskallt med att du kommer förbi med chauför och inmundigar en tjeckisk starköl eller en iskall GT, och visar upp Sonicen i ett grymt sexigt kvällsljus. Jag ser mig själv pruta lite lagom, sen pang! som vanligt, affär! Önskar en kraftig 26:a eller en mager 28 för att prestera max med 6.0 stealth. Vi hörs Anders 070-2279455 (Landsort) Öja runt rockar. Hänger på direkt!!

  • bjornen

    Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:31

    @Mården 397167 wrote:

    sitter o klurar vart man ska surfa imorrn o är inne på torö som spot
    ser ut att bli vsv 7-11m/s större delen av dan och eftersom riktning suger för att få någe bra speed i sthlm.

    är det nån som är på med ett äventyr torö-landsort kanske landsort runt
    vågar nog inte själv, men tillsammans me någon o en rygga me mobil o en extra fena i så kanske man kunde prova.

    va säger ni (björnen culing getvet) men behöver såklart inte va nån me gps som jag brukar hälsa på utan nån som är på?

    Tur jag missade ditt inlägg(om du menade mig), hade nog varit lite väl häftigt :tongue: Med lite lugnare förhållanden så låter det skitkul. 🙂 Skicka gärna ett PM om du har några fler sådana upptåg på gång.

    //Björn

  • marden

    Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:58

    @appel 397735 wrote:

    Tja Mårdis , har ju sån jävla tur så svärmor har lantställe på Torö, o jag åker ner på söndag, med alla prylar ikastade i båten på trailern. Räknar iskallt med att du kommer förbi med chauför och inmundigar en tjeckisk starköl eller en iskall GT, och visar upp Sonicen i ett grymt sexigt kvällsljus. Jag ser mig själv pruta lite lagom, sen pang! som vanligt, affär! Önskar en kraftig 26:a eller en mager 28 för att prestera max med 6.0 stealth. Vi hörs Anders 070-2279455 (Landsort) Öja runt rockar. Hänger på direkt!!

    det låter fint ser till o med ut som om söndag kan bli en blåsig dag så här 6 dar innan på windguru.
    du borde hälsa på svärmor ofta om hon bor på torö:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing torö-landsort söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.