Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö lördag

  • robtheblob

    Medlem
    27 juli, 2007 vid 20:54

    Visst, foreca tippar på 11 – 15 m/s SV på lördag f.m. så jag försöker komma ner till Torö så tidigt jag orkar. SMHI (båtvädret plus) har sänkt prognosen till 9 – 10 m/s VSV, men blir det runt 10 så är man ju nöjd!

    Vi ses där nere!

  • poppo

    Medlem
    29 juli, 2007 vid 12:11

    Blev det något? Hade planer på att åka, men när de skruvade ned prognosen kvällen innan passade jag och seglade hemma på sjön (6,0 freestylebräda – bra tryck oftast och sol hela eftermiddagen på ekoln, uppsala)

    normal_DSCF3176mod.jpg

  • olandersson

    Medlem
    29 juli, 2007 vid 15:50

    tjena poppolonsen!!

    jeppe hade varit där men han körde tilll dalarö, han sa att det inte va nån vind alls. men dalarö var kanon, bra drag med 5.0 och 99 liter.

    ha det måste rocka snart

  • poppo

    Medlem
    29 juli, 2007 vid 17:02

    Hallå Henke!

    Gott att ni fick bra med vind och Japp – vi bara måste få köra snart, har skaffat ny vågis också så jag är grymmesugen på bölje-ladd snarast! Var kanarias bra?

    /Påven

    @OLANDERSSON 401134 wrote:

    tjena poppolonsen!!

    jeppe hade varit där men han körde tilll dalarö, han sa att det inte va nån vind alls. men dalarö var kanon, bra drag med 5.0 och 99 liter.

    ha det måste rocka snart

  • robtheblob

    Medlem
    30 juli, 2007 vid 20:40

    Jag var ute på vattnet vid 9 tiden och fick ca 1 timmes 5.0 surf. Sen la det sig ett tag för att sedan dra igång igen då jag fick ytterligare ca 1 timmes 5.0 surf. Solen tittade fram emellanåt så det var helt ok.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.