Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing torö lördag….

  • gurra1978

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 16:43

    Det lär bli epic Torö med sideshore verkar det som. Ta bilder åt oss andra och ladda hårt.

  • ola_p

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 18:27

    Är det någon som har lust att plocka med mig och en fotoväska? Sugen på att åtminstånde plåta lite, har tyvärr inte surfprylar i el stockholmo.

    /Ola; 0708 697 115

  • dr-masse

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 20:20

    Ola_P, du har pm. Kan inte erbjuda skjuts, men ganska nära…

  • senomar

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 20:49

    man kanske skall överaska både sin egen kropp och andra med att ta en surfdag imorgon. Om det inte är allt för regnigt och jävligt kanske man ska pallra sig ut.

  • ola_p

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 20:52

    Grymt masse, verkar dock som jag kan åka med dude…

  • Oregistrerad

    Gäst
    18 januari, 2008 vid 21:33

    Fasen, får bli dubbla av allting ikväll, jag menar den rätt högmorfinhaltiga hostmedicinen, antibiotikan och lite annat än mer välgörande. Framför allt ska jag tänka på de dubbelgubbe höga facen, de dubbelfeta läpparna, och kanske till och med på de dubbla hoppen. Ska se till att vara nere till lunch, även om det inte ser ut att bli side-shore förrän efter 13. Men vridet har kommit tidigare än utlovat förut!

    Se nu bara till att få arslet ur vagnen och kom ner!

    /Jesper B

  • svenne

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 21:50

    Najs att Ola plockas upp.
    Om inte annat så kan jag plocka upp dig vid 12-rycket, you got the number…

  • dude

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 06:39

    Okay gott folk! Vilka är det som är där och vilken tid är ni där.

    Själv vill jag inte vara borta hela dagen så, jag tänkte att jag, och vi alla kunde tajma den bästa vinkeln, vinden och vädret – och så att vi är där tillsammans så klart! Ola plockar jag ju upp på vägen så de verkar som vi har en mästerfotograf med oss för att ta fina bilder!

    Vädret verkar inte bli det bästa med moln mest hela dagen verkar det som på de prognoser jag ser. Temperaturen verkar helt okay. Regnskvätt kan det dessutom komma under dagen – man får se 😉

    Alltså, tänker jag inte på annat så skulle sikta på att vara på stranden mellan 12 och 15.30. Som de e nu vill jag nog åka därifrån lite tidigare för att vara på hemmaplan vid halv fyra. Får se – ni andra då?

  • fjant

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 07:05

    Jag kommer, vet inte om brorsan hänger med. Jag siktar på att dyka upp vid 11-12.

    /Fjant

  • frase

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 08:06

    Jag kommer – om jag lyckas lägga fram det hela på rätt sätt här hemma. Är där runt 12:30 //Erik

  • dude

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 09:20

    okaY, vi har två kameror med oss så visst lär det bli lite foton av dagen. hoppas förhållandena visar sig 🙂

  • frase

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 11:09

    Aaaaaaaaaaahhhh, måste kasta in handuken – har försökt förneka att jag har en lätt feber men nu går det inte längre, den finns där och är ingen höjdare att mixa med isspolningarna på stenstranden. Hoppas ni får det kanon!! //Erik

  • svenne

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 18:15

    Jag var helt själv på insidan!
    Och jag var dessutom toooköverrigad med 4,2. Tror de som körde stenstranden körde mestadels 3,7 idag. Jag körde några repor och var tokslut. :laugh:

  • svenne

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 18:54

    Två till.

  • gurra1978

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 19:05

    Grymt att du tog med kameran Svenne! Dude får kämpa i uppförsbacke där, haha.

    Nu ångrar nog Ola H. att han inte tog vägen österut istället : )

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing torö lördag….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.