Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö nu i helgen

  • Torö nu i helgen

    Publicerad av gustavkung på 28 juli, 2010 vid 07:56

    Jag kommer vara på Torö nu på Fredag morgon till Söndag kväll och kan rapportera från Stenstranden för er som är intresserade av senaste “live” observationen. Skicka ett SMS till 073-708 20 60 eller ring så svarar jag på era frågor om vindrikning, våghöjd eller antal vindsurfare i vattnet 🙂

    // Gustav

    gustavkung svarade 13 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • culing

    Medlem
    28 juli, 2010 vid 08:01

    Bra med lite live rapporter.
    Nu ser det väl bara ut att bli vind på fredag förmiddag men det kan ju ändras igen.

    Pär

  • gustavkung

    Medlem
    28 juli, 2010 vid 09:15

    …skrev otydligt, men jag kommer vara där HELA fredagen fram till Söndag kväll (åker ut torsdag kväll).

    Gustav

  • gustavkung

    Medlem
    29 juli, 2010 vid 19:35

    Prognosen ser onekligen bra ut i morgon, friska sydliga vindar. Jag har vindrapport kl 09.00 från stranden då jag planerar att vara där…

  • kristian-s

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 07:32

    Invantar rapport ……
    gissar pa att det ser bra , sa jag lar aka snart
    /Kristian

  • gustavkung

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 10:38

    Sitter på stranden nu, redo att gå i. Prognosen stämmer, kanske mer syd än sagt. Det är bara att åk!

  • jazzare

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 18:59

    Tack för hjälpen i förmiddags, fick en kanondag/ Hasse Jazzare

  • gustavkung

    Medlem
    30 juli, 2010 vid 22:19

    Topp! Själv fick jag inse mina begränsningar, har fortfarande inte bestämt om jag ska skylla på överriggning, kunskapsnivån eller båda två 🙂
    I morgon lördag ska det vara lite lugnare och då är jag där igen, denna gång MED soppa i tanken och riggningshjälpen från Alex i färskt minne.
    Trots allt var det en oförglömlig dag! Fantastisk vind och coola vågor samt en skön samling vindälskare typer.

    Var tvungen att lura ner familjen och svärfar till Stenstranden på eftermiddagen för att ta del av naturkrafterna. Fick se en mamma med barn i 10 års åldern som modigt trodde de skulle bada i vågorna, men rätt snart spolas runt i vågorna och tyvärr skadas lätt 🙁

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö nu i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.