Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö stenstrand kärringviken söndag?!

  • Torö stenstrand kärringviken söndag?!

    Publicerad av gustavkung på 22 juli, 2011 vid 21:11

    Ser galet bra ut på söndag, jag har sommarstuga 4 km från stranden och kommer vara där på förmiddagen. Om motagningen är bra kan jag lämna rapport till er som önskar. SMS 073-708 20 60

    Gustav

    jesse svarade 12 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • schnitzler

    Medlem
    23 juli, 2011 vid 17:20

    toröveteraner – vågar man hoppas att vågorna ligger kvar till måndag morgon?
    Det verkar ju iallafall finnas fin ostvind då. Kanske kan bli något?

    Synd att det är rak syd imorn…

  • jesper-b

    Medlem
    24 juli, 2011 vid 08:10

    Inget fel på Torö i rak on-shore. Stort, stökigt och kräver sin seglare och surfare. Att ta sig ut, att våga gå in, att hålla sig kvar ute… punchig backside, hopp på udden, extremsköna spolningar och en massa adrenalinkickar – just do it!

    Ses på line up om några timmar!

    /JB

  • svenne

    Medlem
    24 juli, 2011 vid 09:00

    Kärringviken är skitkul på rak syd.

  • petalz

    Medlem
    24 juli, 2011 vid 19:00
    Svenne;663206 wrote:
    Kärringviken är skitkul på rak syd.

    De kan du va lugn för att de e!

    Premiär för mig på Torö och i vågor så de va helt grymt! 4.7 hela eftermiddan.

    / Peter

  • frippe75

    Medlem
    24 juli, 2011 vid 19:30

    Tack Torö för 45 minuters skön so(u)lig-surf-i-bra-väder samt blåbären till mjölken efter hemkomsten!

    För en gångs skull ingen bomkörning. Kanske på grund av att jag glömt bommen hemma?…. Smaka på den!

  • nagelfar1

    Medlem
    24 juli, 2011 vid 19:53

    Några bilder från dagens segling och en glad maräng!

  • jesse

    Medlem
    24 juli, 2011 vid 21:43

    Jo, Kärringviken var riktigt najs idag! Körde 4.5 tills vinden började droppa runt halvsju.
    Fick en P-bot som utdelats 18:40 då de flesta redan lämnat. Men det var det värt! : )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö stenstrand kärringviken söndag?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.