Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö surf imorn. Vem vill åka ner?

  • Torö surf imorn. Vem vill åka ner?

    Publicerad av dude på 5 december, 2013 vid 20:30

    dyning på 9s, 1,5m, rak offshorevind för att hålla uppe vågorna. Ring om du behöver någon att hänga med dig i bilen med en 7’6″ sup o paddel! :-))

    Niklas 070 nittonhundra 529

    robin svarade 10 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • dude

    Medlem
    5 december, 2013 vid 20:31

    Om inte annat vill jag bara veta hur det ser ut. Så ta med er kamera ni som åker ner!

  • dr-masse

    Medlem
    6 december, 2013 vid 11:21

    Det kan nog ta 10 år innan man får se något sådant här igen.

    [IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-ZN0BGNSnbcg/UqGywX4sIYI/AAAAAAAAAN8/XsiE9KaWmgk/w342-h184-no/Knolls.PNG[/IMG]

    [IMG]https://lh3.googleusercontent.com/-brfPRl3PuGQ/UqGywcSmLCI/AAAAAAAAAOA/soMlG4zQny8/w355-h185-no/Landsort.PNG[/IMG]

    Hoppas det tas många vågor och fotas på Stenstranden idag. Jag drar till med ordet som inte kan undvikas… Epic!

  • oldschool

    Medlem
    6 december, 2013 vid 12:43

    Det skulle vara den här då 🙂

  • oldschool

    Medlem
    6 december, 2013 vid 12:49

    Tror dock swellet droppade väldigt fort enligt prognosen….men den som var uppe med tuppen kanske fick lite epic surf!

  • dr-masse

    Medlem
    6 december, 2013 vid 13:05

    Ja, kombinationen av svall från syd med den perioden och vind från närmast rak nord… jisses…

  • svenne

    Medlem
    6 december, 2013 vid 13:27

    tumblr_mxdym2I4aU1r4avrdo1_1280.jpg

  • robin

    Medlem
    6 december, 2013 vid 15:24

    Skojar du? Det måste vara photoshoppat. Helt platt och så plötsligt en helt ren våg.

  • robin

    Medlem
    6 december, 2013 vid 15:43

    Jag hävdar fortfarande att det är fejk! Sjukt fina vågor.

    http://www.coldwaterstoke.com/

  • jesper-b

    Medlem
    6 december, 2013 vid 16:00

    Jag kunde verkligen inte åka ner. Nu vill jag veta hur urbra ni hade det därnere!?!??!

    /JB

  • dude

    Medlem
    6 december, 2013 vid 19:44

    Ser ju ut att ha vart mest högrar, puh! Skönt att jag inte åkte.

  • dude

    Medlem
    6 december, 2013 vid 19:46

    Robin, tar du med dig våtdräkt med huva om du åker upp till Stockholm i vinter så kan jag visa dig hur det ser ut på plats.

  • robin

    Medlem
    6 december, 2013 vid 22:17

    @dude 719453 wrote:

    Robin, tar du med dig våtdräkt med huva om du åker upp till Stockholm i vinter så kan jag visa dig hur det ser ut på plats.

    Gärna, jag kommer upp några dagar efter nyår. Har vi tur är det så där milt och blåsigt som nyårshelgen 2007 eller när det nu var.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö surf imorn. Vem vill åka ner?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.